Vi som väntar smått i September 2012
idag fick min son känna den lill* sparka. underbart!
idag fick min son känna den lill* sparka. underbart!
Jag hatar skrivit ut två papper från försäkringskassan. Ett där jag söker om gravidpeng och där kommer jag bifoga ett papper om hur en arbetsdag ser ut för mig. Den andra är ett papper om omplacering där chefen skriver att hon inte kan omplacera mig. Kommer även bifoga moderskapsintyg som jag får av bm på fredag. Trevlig dag på er alla.
Idag har jag varit hos bm. Fick lyssna på hjärtljud som låg på 144. Sf mått 25. Fick dåligt på järn provet och får nu äta tabletter. Jag har världens bästa bm. Är det någon mer än jag som får ibland en öm punkt på magen. ? Bm trodde det kunde vara som ett blåmärke. Men att jag nästa gång ska kontakta förlossningen.
NeLe som en öm punkt.
Vi är många med ömma punkter. Jaaa har aldrig haft det innan. Kommer och går och känns som ett blåmärke. Spänner jag magen typ reser mig uppkänner jag av det. Men det kommer och gå. Jag har fått för mig att jag vänta en pojk till. Är jätte stor redan nu och jag låg lite över kurvan och fortsätter det så trodde bm att det blir en 4 kg klump. Min son vägde 4,7 kg så jag vill inte ha ett stort barn till. Skulle kontakta Ofelia tyckte bm. Jag är ju så rädd för att det blir snitt igen. Någon som har erfarenhet av Ofelia?
Jag kommer inte tvätta kläder och ta fram spjälsängen förrän i början av augusti. Skötbord har vi inte köpt något än, men bilbarnstol köpte vi beg i veckan. En brio med isof. Däremot ska vi tapetsera till vår sons nya rum som han får sen. Bebis får hans gamla eftersom det ligger i vår sovdel. I måndags skickade jag in papper och intyg till försäkringskassan. Hoppas jag får gravidpeng. Någon som redan nu fått beviljat?