Vi som väntar smått i September 2012
Edds du är inte ensam. Vi köper också allting nytt. Vet inte varför men jag har alltid haft svårt att handla begagnat, även om det blir så mycket billigare (och bättre för miljön) att göra så.
Edds du är inte ensam. Vi köper också allting nytt. Vet inte varför men jag har alltid haft svårt att handla begagnat, även om det blir så mycket billigare (och bättre för miljön) att göra så.
Jag har en väldigt lugn liten tjej i magen, nästan så att jag blir orolig ibland när jag läser om era små. Men min BM sa att jag inte skulle oroa mig, vissa är helt enkelt lite lugnare i magen plus att jag har moderkakan fram som dämpar lite också. Mest aktion blir det efter lunch och middag sen brukar det bökas lite runt kl 4 på morgonen då jag numera alltid går upp för att kissa.
Nån som har ett bra tips på en vagn där man har bebis vänd mot sig samt rörliga hjul fram och den ska vara bra att köra i terräng?
Kaksmulan, tack så mycket för tipset. Kollade deras hemsida och tyckte att prestige var snygg men då var ju framhjulen fasta. Jag går ju ganska mycket i skogen (självklart blir det ju typ el-ljusspår med vagnen).
Hoppas verkligen dina värkar avtar!
NeLe: Skönt att höra att man inte är ensam med att inte känna "dundersparkar".
Då var det 10dagar kvar av andra trimestern . Sen börjar nedräkningen på allvar!!
Jag kommer göra mitt TUL i v32 då dem sa att det är först då dem får en bättre uppfattning barnets vikt och längd i veck 40. Men sen kan dem ju få helt fel i alla fall . Min partner var en väldigt stor bebis (60cm, 5,1kg, föddes 40+1) och skulle det visa sig att den lilla flickan i magen är i närheten av denna storlek så vägrar jag föda normalt.
Lilly Rose det där lät inte kul, var livmodern stenhård också som i en sammandragning?