• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

KRAM Ciccie!! {#emotions_dlg.flower}

• JZ79
    KRAMAR till Candypink, Nellin och FridaF Hjärta

Frida, hoppas du bara plussar sent Glad
  • JZ79

Em me: testa efter jobbet och en gång senare på Kvällen och/eller ligg minst var tredje dag. Men det kan ju vara skönt att se att man har äl. Jag slutade testa efter några månader eftersom äl var regelbunden.

• JZ79
    Malin, hoppas det är nått Skrattande Det är ju väldigt tidigt att testa så om några dagar har du kanske ett tydligt plus!! Håller tummarna {#emotions_dlg.flower}
  • JZ79
    Två döttrar och en son skrev 2012-08-31 08:48:48 följande:
    Hur går det för dig JZ79?
    Var är du i cykeln?
    Var står ni i försök och utredning?

Jag är på äl +5 så här händer inte mycket nu Glad  Försök 15 (??) nu..kan vara 16....tiden går fort. Utredningen står still just nu, vi väntar på att det ska bli oktober och mannen får lämna nytt spermaprov efter lång antibiotikabehandling. Alla mina prover + vul var bra och när maken lämnat sitt sista prov kan remissen äntligen skickas till Sahlgrenska. De tar inte emot remiss förrän han lämnat sitt nya prov. Vi hoppas hans simmare piggat på sig nu och blivit fler så kanske vi fixar bebis själva under tiden som vi väntar på att få komma dit Skrattande
  • JZ79
    Ella, hur går det??? Testat än??

Frida, när ska du testa igen? Åh va roligt att får brev om ivf tidigare än du trodde!! Hoppas du plussar själv nu, men om du inte gör det så drar ivf´en snart igång!! Nu SKA det bli bebbe Tungan ute

Pastell, låter lovande....va underbart om det är din tur denna månad!!
  • JZ79
    Ella82 skrev 2012-08-31 18:48:31 följande:
    Jag testade i dag på BIM +7 och fick ett negativt test (?)
    Har iof läst om dom som plussat sent typ på BIM +15 osv. Men vad vet jag ?

börjar tappa modet nu :( Det blev väl inget denna månad heller....
    Men VARFÖR har jag inte fått min mens isf????
    Jag har ALDRIG missat en mens. Mensen kommer som en klocka varje månad!
    Så jag fattar inte detta alls.....

HJÄLP?!?

Usch va trist med minus Rynkar på näsan
    Jag har ingen aning om varför mensen ibland kommer så sent eller rent av kan hoppa över en månad. Aldrig hänt mig (eller hmm...undrar om jag inte varit sen 5-6 dagar nångång...), men undrar om det inte är nån tjej här inne som inte fick sin mens..att den bara hoppade över liksom Obestämd Lite osäker..

• JZ79
    BaPumba skrev 2012-08-31 22:08:12 följande:
    Hello brudar!

Imorn åker jag till GHANA! :D Den stora och efterlängtade resan är kommen nu, känns väldigt overkligt och verkligt på samma gång. Jag längtar som tusan efter att träffa alla barnen på barnhemmet. Och jag kommer sakna min sambo som tusan! Men jag är laddad, nu är det dags. :)

Jag kommer tänka på er där borta och undra hur det går för er, ni får ge mig en snabbresumé när jag är tillbaka i oktober. Lycka till nu allihopa och alstra massa plus i september.

Kram till er alla
    KRAM å ha det så bra i Ghana! Solig
  • JZ79
    Nellin skrev 2012-08-31 23:57:43 följande:
    Tjejer, jag fick som ni vet negativt test här i Turkiet på BIM+3. Sedan dess har jag inte testat mer och mensen har fortfarande inte kommit. Jag har däremot fått rätt stora och ömma bröst och igår efter sex kom det en liten droppe färskt blod, men inget mer sedan dess. Jag trodde ju mensen skulle komma igång då, men inte då. Jag blir knäpp här nere i värmen! Finns det verkligen en enda chans att få helt negativt på BIM +3 men senare få plus? Eller ska jag helt enkelt släppa det här nu?
    det finns många som plussar senare...Håller fortfarande tummarna för dig eftersom mensen inte kommit!! Solig
    FridaF skrev 2012-09-01 07:59:16 följande:
    Då har BIM passerat och ingen mens eller mensvärk i sikte... åker också till turkiet i eftermiddag... då jag behöver en paus från internet och telefoner kommer jag nog inte vara inne här spec mycket kommande vecka... men kan lova att jag kan uppdatera er om ev pluss eller mens
    ha det så bra brudar <3
    Håller tummarna för plus i Turkiet!! Ha en skön semester! Cool
    Stora My skrev 2012-09-01 08:25:13 följande:
    Bim om en vecka. Tiden går långsamt...
    Så otroligt långsamt.......10 dagar kvar för min del Obestämd
    Malin1988 skrev 2012-09-01 08:47:56 följande:
    BIM -4 eller 5 idag. Imorgon ska jag ta test.känner inga symptom iaf :(
    många som inte känner symtom!! Tappa inte hoppet {#emotions_dlg.flower} Håller tummarna inför morgondagens test!

• JZ79
    Ella, åh nej..Gråter Jäkla mens!! Ta hand om dig och gör nått mysigt med mannen i helgen. Försök tänkte på nått annat (vet att det är lättare sagt en gjort) KRAM {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus