• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Rebster skrev 2012-08-28 14:49:48 följande:

Det här var efter bara några sekunder, strecket blev superstarkt sen efter någon minut!
    Ska testa igen sen med Clearblue Digital...
    Fantastisk fin bild! Solig Plus
  • JZ79
    Rebster skrev 2012-08-28 22:06:11 följande:
    Tack Em me och alla andra en gång till. Ja, jag kollade äl med stickor men fick inget utslag just den här månaden så missade stegringen helt enkelt, vilket jag aldrig gjort förut. Hade inga äl-smärtor heller och så fick jag en mellanblödning så trodde inte alls att jag var gravid...Hänger gärna kvar här och hejar på! Eller kommer tillbaka om allt inte går vägen...
    Häng gärna kvar och hejja på oss andra, men det är klart att det kommer gå vägen för dig vännen!!! Njut och va lycklig över ditt efterlängtade plus {#emotions_dlg.flower}
  • JZ79
    Nellin skrev 2012-08-28 22:39:17 följande:
    Men Rebster, vad är det för starkt och härligt plus jag får se!? Åh så glad jag blir nu! Min semester blev just ännu bättre! Jag skriver från hotellrummet i ett asvarmt Turkiet. Har inte lyckats få igång Internet förrän idag. Hade som ni vet BIM i söndags och testade då negativt. Har inte lyckats få tag på några test här och mensen har fortfarande inte kommit. Inte ens spottings som jag alltid har. Börjar misstänka att jag inte fick någon ÄL denna månad och att mensen kanske därför är sen eller hoppar över helt. Känner INGA symptom alls. Så jag tror verkligen inte att jag är gravid. Men en härlig semester har vi, med mycket mat och mycket värme. Tänker på er! Grattis igen söta Rebster!
    Låter skönt med ett asvarmt Turkiet Cool Hoppas du hittar nått test nånstans, brukar ju finnas på supermarkets eller apotek, cb finns i de flesta länder. Du kan ju vara preggo å plussa sent Solig Njut av semestern! kram
  • JZ79

Ella: häll över alkoholfritt vin i en vanlig vinflaska så kan du dricka å fylla på flera ggr under festen :) Det vore ju härligt att få ett plus i 30årspresent :)))

• JZ79
    Ciccie86 skrev 2012-08-29 20:58:22 följande:
    Är på dag 13 i cykeln idag, ÄL på ingång och jag är fortfarande sjuk.. Hoppas på att orka mysa framåt helgen iallafall :)
    Hoppas du blir frisk snart gumman, jobbigt att vara sjuk hela tiden Rynkar på näsan  Mys om du orkar.. Solig Krya på dig!!
  • JZ79
    FridaF skrev 2012-08-29 21:10:53 följande:
    Äl +14 morgon. har bara tester från testlagret hemma.. skulle de visa + imorgon om jag är gravid? för tidigt?
    nej, de visar nog. Men OM de inte visar betyder det ju inte att du inte är gravid...en del plussar senare och andra tidigt. Testa!!! Skrattande
  • JZ79
    Em me, hur ofta testade du med äl-tester? en del har bara en kort stegring och kanske måste testa 3 ggr/dag för att se pos test. Det vikigaste är att ni har sex så ska det nog bli plus snart!! Tungan ute
  • JZ79
    FridaF skrev 2012-08-29 21:16:06 följande:
    Ok..testar nog om jag hinner...är duktig på att näääästan försova mig tyvärr:-\ :-P
    sätt en kopp på toastolen och lägg fram gravtestet, så kan du inte glömma av det Tungan ute
  • JZ79
    Vårväntanochlängtan, jag tror inte det är ovanligt att det släpper från samma sida. Vissa månader märker jag inte av äl flytningar särskilt mycket, men ändå får jag väldigt positiva äl-test. Hoppas ni fått till det på semestern, vore ju en rolig historia att berätta sen. "made in...(vart du nu var på semester., jag har glömt." Flört

mamma0702, håller tummarna för 12:e gången gillt!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus