• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Malin: jag har oxå ägglossning å vet inte om det är lönt att ta nått för det då?

• JZ79
    Två döttrar och en son skrev 2012-09-06 08:52:41 följande:
    Bra tips för spermierna!! Glad

www.urologkanalen.com/manliginfertilitet/alte... 
    Ja den sidan är kanonbra! Har lusläst den och visat maken Glad Han har börjat med att strö extra pumpafrön över sin fil å müsli han äter varje morgon, nyttigt, gott å massa zink Tungan ute
  • JZ79
    Tussilago skrev 2012-09-06 10:09:57 följande:
    Nu är ja på dag 22 men känner mig inte ett dugg gravid! Är troligtvis bara PMS ja har! Nu deppar ja ihop en stund
    KRAM {#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • JZ79
    Stora My, nääääeee Skrikandes Mensen kan hålla sig borta för oss allihop tycker jag! Kram! {#emotions_dlg.flower}

Fiamedbarn, jag känner att du kanske är i fel tråd då du inte försökt särskilt länge?? 4:2 försöket känns inte som "ett tag" för mig iaf.. Tråden heter "Vi som försökt ett tag utan plus"

Nellin: Vi fick båda frågan om graviditet. Det de var mest intresserade av var ju vad som hänt det senaste året. De frågade även om vi haft könssjukdomar, andra sjukdomar om vi åt mediciner osv. Men va inte orolig gumman, säg bara som det är, dom har hört allt å lite till, kram! Hjärta
  • JZ79

4 dagar till bim och igår började jag bli fruktansvärt öm i tuttarna Rynkar på näsan Gjorde ont när maken ville pilla lite på dom FlörtSkäms Längesen jag hade sådana här "symtom", jaja...vi får se om det är inbillning om några dagar..

• JZ79
    72dagar, ujdå...låter skitjobbigt :/ Hur länge ska du ta sprutorna?? Hoppas biverkningarna minskar med tiden..kram!! {#emotions_dlg.flower}
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-09-08 11:43:34 följande:
    Jag fick aldrig ta AMH-värde utan bara FSH. Vad är skillnaden? FSH låg bra
    Ett av proven är ett "nyare" prov som vissa kliniker börjat ta istället för det andra..Vet dock inte vilket! Min gynläkare tog båda...
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-09-08 12:03:32 följande:
    Ok Ja jag vet inte riktigt, men de ansåg väll det ena räckte då. Hoppas jag
    Det räcker säkert Solig, kram!!
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-09-08 12:07:57 följande:
    Solig är så nyfiken hur det går för dig. Hur många dagar har du kvar till bim nu?
    3 dagar kvar till  bim och brösten är ömma som fan..gör liksom ont när jag ska ta på mig bh å mannen får inte röra Flört Väldigt längesen jag kände såhär före bim, men brösten har som sagt känts såhär förr innan mens, så jag försöker att inte hoppas för mkt, kanske jag inte blir lika besviken då om tanten kommer?
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus