Lillnosen skrev 2012-11-06 18:05:43 följande:
Seriöst, va FAN är det för jävla skit som alltid ska drabba mig?
Jag har ju nyss haft några veckor med handledsbesvären. Fruktansvärda smärtor varje jäkla dag, kunde kn appt använda handen. Härdade ut och tog inga NSAID preparat för jag ville ju inte sabba ägglossningen. Sen försvann besvären samma dag som vi skrev på kontraktet för huset. Mirakulöst!
Ungefär samtidigt som jag hade handledsbesvären och lite innan det hade jag ca 3 veckor med konstant spänningshuvudvärk och migränkänningar. Efter en tur hos naprapaten så släppte det. Måste dock gå på flera behandlingar för att få bukt på det.
Sen i torsdags har jag nu haft hemska smärtor i käkleden, precis vid örat. Kan knappt äta för det gör hemskt ont att gapa och röra käken när man tuggar. Kan knappt sova för det gör så ont. Så idag fick jag en tid hos läkaren. Hon misstänker inflammation i spottkörteln. Så nu måste jag äta diklofenak i 10 dagar! VA FAN! Nu är ju denna cykel helt förstörd
Som grädde på moset så hittade hon så klart streptokocker i halsen på mig... Yeay! Så nu blir det kåvepenin i 10 dagar också. Så nu får jag inte ens träna heller. Jättekul nu när jag kämpar med att bli av med desista 2 kg av de 4 kg som jag gick upp direkt jag slutade med p-pillren för nu 1 år sedan. Fan va bitter jag blev nu. Kan det liksom inte bara få vara normalt? Kan jag inte bara få vara frisk ett liiiitet tag? Suck... Återbesök hos läkaren nästa onsdag, får se då om eländet i käken är spottkörteln eller om det är något annat. Nåja, har lyckats få frikort nu så det är väl något positivt. Men känner mig som en riktig bitterf*tta idag
Usch förstår om du är bitter som behöver gå igenom allt detta
Hoppas du snart är frisk & fit for mys!