Vi som försökt ett tag utan plus
En liten uppdatering om mig och graviditeten för er som är nyfikna
Verkar som att allt går bra hitintills i alla fall, har börjat kräkas var och varannan morgon så det gör att det känns lite mer verkligt. Bröstvårtorna är också känsligare än någonsin och inte på ett skönt sätt.
Har tyvärr fortfarande svårt att ta det riktigt till mig och är kanske inte heller så glad som jag "borde" vara. Detta gör mig såklart också lite ledsen, jag borde gå på moln just nu men jag känner mig lite avvaktande och vill inte bli så otroligt ledsen som jag blev sist om något skulle gå fel igen.
Var på hälsosamtal hos BM igår och jag kände mig trygg med henne så det är positivt. Hon sa att vi ska prova att se om jag kan få höra hjärtljud när jag ska tillbaka dit om 2 veckor. Det var inte säkert sa hon då jag bara kommer vara i v 10+4 då men om vi inte hörde något skulle jag få en ny tid.
Ett tidigt privat vul/ul kostar tydligen 1000 kronor Så det hade varit en otrolig lättnad både själsligt och ekonomiskt om jag hade kunnat få höra ett litet hjärta ticka.
Kramar på er och tack för att ni finns och har funnit här under åren som jag har väntat & längtat