Nellin: Stora krya på dig kramar
Var rädd om dig vännen!
Försöker & Solrosen: Beklagar negativa test och mens som känns på G, men vi får starkt hålla fast vid trådens motto
JZ: Grattis till ny bil! Jag önskar vi kunde ha råd att ha bil nu, det underlättar ju vardagen så mycket vid tillexempel inköp m.m. Men efter sommaren hoppas jag att vi ska kunna bli bilägare för första gången
Då vi pluggar båda två blir det ju att snåla in lite extra. Visst har vi pengar undanstoppade men de ska ju gå till bebisen vi snart hoppas plussa med
Pastell: Du har säkert sagt det innan men vad pluggar du till? Nyfiken*
Jag mår för övrigt mycket bättre nu och känner mig mer posititivt inställd till livet igen, trots att lite planer har kastats omkull idag. Meningen är ju att jag ska ta examen i sommar men då vår C-uppsats har gått åt pipsvängen länge rent ut sagt så ser det nu ut som att jag och min skrivarkompis måste "resta" och gå fram till november och ta examen med de som går ut då
Inte riktigt vad jag hade önskat, dels ur ekonomisk synpunkt men också för att man vill ju verkligen få vara färdig, ta ut sin legitimation och gå ut och jobba. Men, men hur hälsosynpunkt och sådär så känns det ändå som ett bra alternativ att slippa stressa.
Dessutom har jag och sambon lite mysiga vårplaner om att hyra en bil och bara upptäcka vårt Skåne som vi ju faktiskt inte har sett så mycket av
Lite tid för varandra och släppa jobbiga och dystra tankar då han också har varit låg sedan min mens kom.