Vi som försökt ett tag utan plus
Hoppas du har rätt i ligga tiden
Hej tjejer
Har läst ikapp allt ni har skrivit nu, tog hela kvällen igår
JZ: Håller mina tummar tills de blir blå för dig nu! Du har all rätt att bara "gotta" dig idag efter en så stor påfrestning på kroppen (och psyket). Kramar
Ciccie: Krya på dig med knäet! Trist att inte vara gravid men nu kan du behöver du i alla fall inte utstå smärta med knäet pga att du inte kan ta medicinerna. Sen så kan du ställa om nu också och inte ha uppe omedvetet hopp. Hoppas dock din mens kommer igång snart för din skull (inte ofta man hoppas på det i denna tråden, men ska den ändå så)
Jag själv har nyss haft ÄL, är dock lite osäker på när det skedde då jag har haft ont från båda ledarna denna gången samt ÄL flytingar flera dagar. Vi låg inte sådär jätteintensivt heller tyvärr, men vem vet det kan ju ha räckt ändå.
Det är i årskiftet vi får hjälp så inte ett år från nu, men då börjar typ utredningen om tror jag och det kommer ju också att ta sin lilla tid.
Anledningen till detta verkar bero på att vi har lyckats en gång tidigare själva och att de inte hittar några direkta fel på oss (även om sambon har något få simmare).
Det är region Skåne som är vårt landsting.
Kramar och tack för alla påminnelser om att det är okej att tänka så angående att våra vänner ska börja försöka, och självklart säger jag ingenting till vännen
Å så mycket underbart i tråden!
Grattis Nellin!
Härligt JZ att det blir ett nytt försök ändå vad glad jag blir för er skull!
Jenso: Tror att det blir perfekt antal och att ert guldägg gömmer sig där inne! Allt annat är oacceptabelt!
Själv sitter här en supertrött och frusen tjej och funderar på om det är feber på in gång Inget jag har tid med direkt med slutspurten inför examen. Men, men inte mycket att be för i så fall.
Har helt lyckats släppa tankarna på BIM m.m också och vet inte när det är. Men tror slutet av denna veckan ev. början på nästa. Så har jag en stor dos tur så blir det kanske ett till plus i tråden snart och så beror tröttheten på det (griper efter halmstrån)