Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Dem såg 14 äggblåsor som var mellan 12-15 mm. vilken storlek brukar dem vara vid ÄP?
så blir ett nytt VUL på måndag och nu fortsätta med sprutorna och samma dos. (150)
Har tur att jag är ledig från jobbet idag och måndag på schemat Iallafall. Så blir mer väntan nu, men skönt dem växer iallafall.
... Och de växer 1-2 mm per dag
Går på min andra enkelkur pergo. Första kuren kändes jätte bra & jag fick ägglossning. Denna kuren har jag inte känt någonting, varit lite öm vig äggstockarna men har inte fått pos på äl - testerna än... är på dag 16 nu. Fick äl på dag 14 förra gången. Så det känns rätt kört & tråkigt. Förstår inte varför jag inte fick dubbelkur denna gång.... suck.
Fick du äl på cd 14 förra kuren fanns ju ingen anledning att öka dosen även om du inte blev gravid. Hormonmängden räckte ju bra då och att öka dosen innebär ju risk för överstimulering. Tycker inte du ska ge upp hoppet än om du är på cd 16 då äl fortfarande kan komma. Hur har det sett ut vid vul denna kuren?
... Och de växer 1-2 mm per dag
Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla.
Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla.
hallonbacken..hur går det för dig nu? Lite glömsk och minns inte riktigt...
Vi var tvungna att vänta en cykel så nu hoppas jag att mensen dyker upp i helgen som den ska sedan är det äl-test till omslag och insättning 6 dagar efter det. Borde bli insättning i mitten av april.
Hur går det för er JZ? Borde väl vara resa till Grekland snart om jag inte minns helt fel?