• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Jenso, KRAM!!! Tråkigt ni inte kan göra nått mer försök detta år.. Nästa år är vårt år..tycker vi bestämmer att det är då vi ska bli gravida Deppa och släpp ut alla känslor, vi måste sörja för att orka lite till.. Massor med kramar till dig

• JZ79

wonders, hur känner du dig??

kanske 4a, skönt att du landat lite efter det som hänt.. Jag tror ni kommer bli ett alldeles underbart familjehem Det kommer även soc tycka. Oroa dig inte, vilken lycka för ett barn som får komma till din fina familj och få kompisar/syskon i dina barn, kram!!

• JZ79

Jayt, glad över att se dig här Sprid gravidstoft över oss andra

Jag spelade in dokumentären som gick på 4an igår, ska se den nån dag när jag har ro att sitta vid tv'n.

Kram till er allihop!

• JZ79

Grattis Jayt!!!!!!!! *hjärta* För min del läser jag gärna om hur det går för dig, du hR ju kämpat länge med oss här inne och det är en inspiration när Bebisar äntligen kommer Visste ni att det skulle bli en flicka? Skönt att allt gick bra. Grattis igen till en liten prinsessa, mys och va rädd om dig och lilla familjen

• JZ79

BaPumba...säkert nått tecken som gör att hela meddelande inte kommer med.. Titel på dokumentären: Att göra barn - fertilitetskliniken

Jenso, kan du se tv4play från England?

Wonders, håller tummarna
    För att det bor minst en bebis i din mage nu

• JZ79
    Jonna198 skrev 2014-07-25 13:14:30 följande:

Hej jag tänkte hoppa in här. Jag och min man har försökt att bli gravida i 2 år nu.

Hej och välkommen!! Vi är många som hängt här alldeles för länge, men de flesta har lyckats bli gravida på ena eller andra sättet och det ger hopp åt oss som fortfarande kämpar Lycka till med Pergotime!!
  • JZ79

wonders, å va jag längtar till måndag!! Känner på mig att det är din tur nu

Calabalic, hoppas Verkligen att din kropp är på banan så fort kliniken öppnar igen efter sommarstängt.. Kram

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus