• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Jenso, förstår vad du menar att förhållandet hamnar lite i skymundan..Efter så här lång tid av försökande tär det på krafterna och kärleken. Skönt att känna att ni saknar varandra när maken är bortrest, så mysigt ni ska ha det när han kommer hem Wihhooo för sprutstart!! Nu gäller det När var det ni skulle åka nu igen?

wonders, hänger du fortfarande nere i Kroatien och samlar energi inför nästa försök?
  • JZ79

wonders, låter som ni har det gött Så ni har hunden med? Vi åker nästa vecka, på tisdag 17:e. Kommer hem på midsommardagen. Inte packat än men ska tvätta och förbereda lite imorgon. Jag längtar!! Vi behöver komma hemifrån lite och så är det ju skönt om det händer nått på barnfronten oxå.. Kram i solen!!

Jenso, hoppas du har det gott nere i Aten nu. Lägenheten fin? Vad ska du göra för undersökningar innan din man kommer? Kram å lycka till med allt.

BaPumba, galet va snabbt tiden går..inte längesen du blev gravid

Calabalic, håller tummarna stenhårt så att äl kommer enligt plan. Kram!!

Madelaiine, tack. Duktig du är som tränar och äter bra!! Kroppen å psyket kommer va i top skick när det är dags för nästa försök.

Idag har jag träffat en ny kärlek. 49 cm lång och 2700gram. Min väninna fick bebis för 3 veckor sedan (5 veckor för tidigt). Idag fick jag Äntligen träffa henne, kärlek vid första ögonkastet

• JZ79

..råkade skicka

Packar känner mig förväntansfull. På tisdag åker vi! Känns pirrigt. Om allt går som vi vill kanske vi startar behandling i januari nästa år..

Kram och ha en fin dag i solen

• JZ79

Tack finisar
    Sitter på bussen mot Sthlm nu, precis ätit frukost å nu ska vi sova lite så resan går
    Fortare. Vi känner oss glada och det pirrar skönt i magen

• JZ79

Skriver några rader från skön säng i ett lyxigt hotellrum Nu står vi officiellt i kö för
    Äggdonation. På Fertinova kliniken i Helsingfors wihoo!! Dagens läkarbesök gick jättebra. Vi är nöjda med kliniken och bemötandet från alla var bra. De flesta talar svenska. Har skrivit ett långt inlägg i bloggen om vårt besök. Mannens spermier hade blivit lite förre men fortfarande mycket bättre än för ett är sedan. Idag fanns det 0,9 miljoner/ml spermier. I maj fanns det 2,6.. De brukar frysa prov som lännas för att ev använda vid befruktning men när det finns så få gör dom inte det då de vill ha färska simmare till befruktningen. Det blir troligtvis vår tur i januari. Ca 2 mån innan får vi närmare besked om när jag ska börja medicinera. Ska ta "Procren" spruta som nedreglering och sedan "Progynon" tabl för att bygga upp slemhinnan inför återföring. Vid återföring börjar jag med "Lutinus" vagitorier. Det känns så himla bra!!' Det är ju ingen tid alls att vänta i va 7 mån på vår tur

• JZ79

Wonders, tack för tips om emla Imorgon ska vi turista på riktgt och hoppa på en såndär sightseeing-buss Nu njuter vi och slappnar av. En minisemester kommer göra oss gott Kram

• JZ79

Tack tjejer

Jenso, lycka till med återföringen! Vilken dag åker ni hem? Perfekt att kombinera behandling och semester kram

• JZ79

72 dagar, tack Hur är det med dig? Glad att du tittar in här, kram!!

• JZ79

Jenso, hur gick det igår? Kram

72dagar, spännande att ni ska göra ett FET så småningom Hoppas det känns bra att börja jobba lite. Kram

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus