Vi som försökt ett tag utan plus
Jag har ett filmtips. The odd life of Thimothy Green. En fantastisk film där man kan tänka liknelse både med adoption, äggdonation och även barn som går bort för tidigt samt den ofantliga längtan efter barn.
Jag har ett filmtips. The odd life of Thimothy Green. En fantastisk film där man kan tänka liknelse både med adoption, äggdonation och även barn som går bort för tidigt samt den ofantliga längtan efter barn.
JZ Det kan jag inte tanka mig skulle vara nagra konstigheter det ar ju inga medeciner utan bara kosttillskott (och dessutom valdigt vanliga).
Hur kanns det nu efter Finlandsbesoket?
Angående Dregens sommarprat så kan man lyssna på den här sverigesradio.se/p1 efter direktsändningen (eller såklart när det sänds oxå, men det ligger kvar i tid å evighet sen på hemsidan). Eller via SR´s app, går att ladda ner sommarpratet på telefonen och lyssna offline om man vill också. Så jäkla bra att han också pratar om barnlösheten och inte bara hans fru som tidigare nämnt något i någon tidningsintervju.
kanske 4a, hur är det med DIG vännen?? tänkt på dig..kram Här är det samma, förutom att vi tagit steget mot ÄD i Finland och vi beräknas komma fram i kön i januari nästa år.
Jenso: här är det samma...mer intressant att veta hur det är med dig och hur det går med ruvandet Kram!!
Maramina, grattis här också
wonders, hoppas tiden går snabbt nu så du får göra din förhoppningsvis sista återföring, kram!
Tyvarr daliga nyheter Tog blodprov idag och hcg var bara 2
Precis lyssnat på Dregens sommarprat. Vilket gråtkalas det blev för min del. Oerhört bra!!
..varför blir det aldrig radbrytning innan inläggen till just dig wonders? mysko...
wonders, lycka till med FET
BaPumba, massa kramar till dig å gossen *hjärta*