Nellin skrev 2012-09-26 22:01:35 följande:
Maramina: Om man ändrar kontrasten så ser man verkligen något! Jag testade det bara för att jag tyckte mig skymta ett streck. HIMLA SPÄNNANDE!
Ja, det syns ju onekligen något, men det måste bara vara fel för det är ju alldeles för tidigt för att synas något! Jag testade igår kväll igen (och där gick det andra testet från DM
så nu blir det inte testat på några dagar om jag inte lyckas springa in på DM igen de närmsate dagarna) och även på den syntes det något, om än inte lika tydligt. Så vi får se om det är blaj alltihop eller om det otroliga har hänt... Jag vågar inte tro på det, men hoppas kan man ju alltid!
Jobbigt föresten med allt krångel du har! Jag håller tummarna för att det är det befruktade ägget som satte sig och som orsakat spottings för dig!
72dagar skrev 2012-09-27 07:05:30 följande:
Äl+8. Inga tecken alls :(
Så less. Blir ivf om detta inte tar sig.
Kommer må för jävligt
Ok, jag testade tidigare nu, mern att inte ha några tecken alls på ÄL+8 behöver inte betyda något! Med dottern hade jag inget förrän illamåendet kom (med råge) i vecka 6 tror jag det var. Det är inte alla som får några symptom ö.h.t. så att du inte fått något nu behöver ju inte betyda något. Jag håller tummarna!
Stora My skrev 2012-09-27 08:01:23 följande:
Här har jag inga känningar heller. Brukar ju känna när ägget fäster. Blir så less när det aldrig vill ta sig.
Det är kanske en smygare?
Och slutligen, Kanske en 4a: Jag hoppas verkligen att du är gravid och att den sitter precis där den ska! Är det inte så så hoppas jag verkligen att du ska få din mens här under dagen så att du kan slippa din oro och komma in i nästa cykel med nya chanser!
KRAM TILL ER ALLA!