Vi som försökt ett tag utan plus
Jag beklagar verkligen Inelg!
Jag är precis som du lite inne på att rr och bdg kanske kan bidra till att man kan bli gravid med ägg som det inte var meningen att man skulle bli gravid med, dvs defekta/sjuka ägg, eller att kroppen behåller dessa ägg längre innan det blir ett mf, än vad den skulle gjort om man inte hade ätit dessa, just för att de ökar ens fertilitet. Därav orsaken till att det är tämligen vanligt med mf då man ätit dessa.
Samtidigt så är mf rätt vanligt. Att få flera mf även utan intag av olika hälsokost är inte helt ovanligt. Jag kan ta dom exempel min farmor som har varit gravid 12 gånger. Fem av dessa slutade i missfall, två barn dog innan fyra års ålder och fem växte upp och blev vuxna.
En kompis till mig är ett annat exempel, hon har idag adopterat ett barn men innan dess hade hon hunnit med flera mf och x. Allt utan att ha tagit hjälp av naturpreparat (hon är anti allt vad sådant heter)
Och själv har jag fått två missfall, tidiga både två. Innan den ena hade jag ätit kombinationen rr och bdg, men inte vid den andra.
Hur som, en stor styrke kram till dig!