• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag är rädd för döden, chefen och okända människor på stan. Känns som att alla är ute efter att få trycka ner mig och stampa på mig, få hata mig och döda mig.

• Anonym

Sonen på 3år har varit skitarg hela natten och velat ha morgon sedan kl 01.00.....
    Först idag på morgonen sa han att han har ont i örat, kunde han inte sagt det inatt när jag satt i soffan och lipade av trötthet och alla slag och sparkar han utdelat inatt   

• Anonym

Att min familj saknar vänner/andra familjer att hitta på saker med...fler som känner igen sig ?

• Anonym

F-U-C-K. När jag jobbar så jobbar jag 5 dagar i veckan. Det är så min heltidstjänst ser ut. VARFÖR räknar inte FK då på det sättet när jag tar ut 5 dagar i veckan föräldrapeng? Jag jobbar inte 7 dagar i veckan, jag jobbar 5. Vi går på knäna ekonomiskt men jag varken kan eller vill ta ut fler dagar då vi behöver ha kvar lite dagar till senare. Jag får spader. Sambon tjurar för att han inte har råd att sätta undan pengar på sitt sparkonto, han har fortfarande sin heltidslön medan jag får typ 50% av min och när jag har betalat min del av räkningarna har jag den här månaden 100kr kvar. Detta ska alltså räcka till en hel månads blöjuppsättning, kläder om det behöver handlas till dottern, bindor till mig när menshelvetet behagar dyka upp med mera. Tack så hemskt mycket. BAH

• Anonym

att min 4 månaders vägrar äta o har vart sån i ett par dagar!!

• Anonym

Bekymmer och bekymmer men min 3-åring har nu på 1,5 timme sagt mamma typ 1miljon gånger tror fasiken snart mina trillar av Foten i munnen
    mamma gör du
    mamma titta här
    men mamma titta då
    mamma vad är detta
    mamma har vi ägg
    mamma vi baka tårta
    mamma ja vill ha en sån
    mamma mamma mamma mamma mamma        

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-23 21:48:41 följande:
    F-U-C-K. När jag jobbar så jobbar jag 5 dagar i veckan. Det är så min heltidstjänst ser ut. VARFÖR räknar inte FK då på det sättet när jag tar ut 5 dagar i veckan föräldrapeng? Jag jobbar inte 7 dagar i veckan, jag jobbar 5. Vi går på knäna ekonomiskt men jag varken kan eller vill ta ut fler dagar då vi behöver ha kvar lite dagar till senare. Jag får spader. Sambon tjurar för att han inte har råd att sätta undan pengar på sitt sparkonto, han har fortfarande sin heltidslön medan jag får typ 50% av min och när jag har betalat min del av räkningarna har jag den här månaden 100kr kvar. Detta ska alltså räcka till en hel månads blöjuppsättning, kläder om det behöver handlas till dottern, bindor till mig när menshelvetet behagar dyka upp med mera. Tack så hemskt mycket. BAH

Öh hört om gemensam ekonomi?
  • Anonym

Opererade handen för några veckor sedan efter en olyckshändelse och är så trött på att ha ont och ha hela handen i gips. Trött på att inte kunna röra fingrarna, trött på att inte kunna göra något som kräver två händer, trött på att inte veta hur bra det kommer läka och på hur mycket känsel jag kommer ha.

Sen är jag rätt bakis också....

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-24 21:42:07 följande:
    Öh hört om gemensam ekonomi?
    Ja sambon slösar bort varenda öre han får över så skulle vi ha ett gemensamt konto kommer mina pengar också att försvinna så öh nej det kommer inte in någon gemensam ekonomi över min tröskel
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-25 08:16:42 följande:
    Ja sambon slösar bort varenda öre han får över så skulle vi ha ett gemensamt konto kommer mina pengar också att försvinna så öh nej det kommer inte in någon gemensam ekonomi över min tröskel
    Har en likadan karl så jag förstår dig. Då är det bättre att ha separat ekonomi. Hellre det än att bråka om pengar varje dag. 
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?