• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag inte ska ta hem auktionen på den barnjacka jag vill ha på tradera. Jag har letat länge efter en sådan, det är rätt och allt. Jag har högsta budet. Men vad göra om jag inte vinner den? I-landsproblem? Yes mam.

• Anonym

Att jag bekymrar mig för vad undersökningen jag ska på idag ska visa. Jag brukar ju inte bry mig i förväg, varför är jag bekymrad idag för, när till och med läkaren tror att undersökningen kommer att visa att allt är precis som det ska...

• Anonym

Det är lite tröttsamt när man fått saker av en kompis. Sedan går det en period och hon börjar kräva tillbaka grejerna. Vad gör jag den dagen hon börjar kräva tillbaka de barnkläderna som jag gett bort? Ska jag behöva ringa kvinnojouren och säga den där tröjan och byxan jag gav till er för några månader sedan, jag skulle behöva ha tillbaka den.

• Anonym

Att jag funderar på att ringa amulans p g a smärta i magen.

• Anonym

jag oroar mig för min framtid och min ekonomi. Är snart klar med examen men har läst så länge att jag inte får låna av CSN hela terminen ut. Har ingen aning om hur jag ska överleva längre tid utan inkomst trots att jag kämpat stenhårt för att spara så mkt CSN-pengar som möjligt under några års tid för att täcka upp under dessa månader. Det är inte lätt att spara av CSN-pengar, därför kan jag nog inte klara mig mer än 3 månader utan inkomst *gulp*

• Anonym

Ju mer jag kämpar med ungens sömn, desto mer kämpar hon emot och håller sig vaken ><

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-18 20:03:57 följande:
    Fast kl är bara tjugo över sju?:)
    Hon var så trött så hon såg i kors, hon nattas vanligen kl.19 men hon var så trött så jag bestämde att det var lika bra att natta henne lite tidigare ( ungefär 18.40) och hon kämpade emot sömnen som en galning till 20. Då var hon så trött så hon bara grät.
  • Anonym

Idag får vi veta ifall det finns en liten i magen eller om det visar sig vara ett ma igen.. Så just nu är jag otroligt nervös över att inte veta!

• Anonym

Mitt största problem idag och i morgon är att jag finner mig oväntat och oönskat gravid och måste fatta ett svårt beslut. Sammanfattningsvis är således mitt största problem att jag varit en jävla klant.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?