-
Haha så brukar jag också ha det, fast med min katt :PKlaraBella skrev 2012-02-08 08:45:05 följande:Har morgongos med bebis i sängen, och så är jag såååå kissenödig. Går jag upp, vill bebis gå upp, då är det slut på morgonmyset och jag måste ta tag i dagen, vilket jag inte orkar! ;)Hur då? :OAnonym (hungrig) skrev 2012-02-08 09:33:02 följande:Min sambo stukade handen på mig i går.. Gör jätteont och han har knappt bett om ursäkt...
-
Anonym (hungrig) skrev 2012-02-08 11:52:12 följande:Han var arg och kallade mig för fula saker så jag gav honom en örfil och då tar han tag i min hand och vrider om den... Var ju inte rätt av någon av oss att agera som vi gjorde men tycker han hade kunnat visa lite mer ånger än så..
Men herregud! Allt verkar ju verkligen inte stå rätt till hos er! -
Jag ligger hemma jättesjuk, hög feber, täppt näsa, ögonen rinner, svullen, huvudet värker som om det ska sprängas, yr när jag går på toa, och så har min man mage att kräva olika saker av mig, ingen hänsyn alls på att jag är sjuk och behöver vila!
-
Tuttsvett är inte heller så mysigt.Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-08 15:16:48 följande:Attans. Kan inte bestämma mig för vad som är värst av det och pungsvett.
-
Haha samma här! Fast nu har jag precis gjort det och väntar på att golven ska torka :pUntilTheDark skrev 2012-02-08 14:58:56 följande:att jag måste svabba golven och jag orkar verkligen inte egentligen. Men innan dagen är slut ska det ha gjorts. Egentligen tar det bara några minuter.....gud så lat jag är idag!
-
Vi har slut mjölk.
-
åh... fyy... hur har det gått?? Och på vilket sätt mår inte bebisen bra? Stor kram!Anonym (Lyan) skrev 2012-02-07 15:07:18 följande:Imorse var största problemet att spolarvätskan i bilen fryst och bilen envisas med att larma om låg spolarvätskenivå, fast den är full.
Nu är det att bebisen i magen inte mår så bra, vi kanske måste avbryta. -
Att jag varit nervös över en arbetsintervju hela dagen, tog fel på tiden och missade den. Skulle maila och förklara mig, men då funkade inte mailadressen...
-
Att jag har svårt att förstå mig på vissa föräldrar. Har en liten (fyller två år på senvåren) på jobbet (förskola) som kommer i princip först på morgonen och går hem allra sist efter en dag på 11 timmar och 45 minuter. Inte för att föräldrarna jobbar så hemska tider fick jag höra idag utan för att mamman jobbar såna tider och pappan tydligen inte är kapabel att ta hand om barnet sälv då tyckte jag bara synd om barnet. Barnet får 20-30 minuter vakentid på morgonen och 30 minuter vakentid på kvällen ihop med mamma och pappa varje vardag.
-
Anonym skrev 2012-02-09 19:58:43 följande:Att jag har svårt att förstå mig på vissa föräldrar. Har en liten (fyller två år på senvåren) på jobbet (förskola) som kommer i princip först på morgonen och går hem allra sist efter en dag på 11 timmar och 45 minuter. Inte för att föräldrarna jobbar så hemska tider fick jag höra idag utan för att mamman jobbar såna tider och pappan tydligen inte är kapabel att ta hand om barnet sälv då tyckte jag bara synd om barnet. Barnet får 20-30 minuter vakentid på morgonen och 30 minuter vakentid på kvällen ihop med mamma och pappa varje vardag.
Hoppas ni pratar med dem hemskt