• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag är så fruktansvärt trött på mitt hår och måste till frissan men har inte råd. Folk tror väl att jag skiter i hur jag ser ut men har ingen lust att förklara varför jag har 3 färger som består av utväxt, grått och en som inte går att säga vad det är. Spöke

• Anonym

Att jag och dottern är förkylda IGEN. Visserligen har hon satt rekord nu med att vara förkylningsfri under sitt korta liv. Hon är 6 månader och har varit förkylningsfri i max två månader sammanlagt. Gud vad jag ser fram emot när hon börjar hos dagmamma sedan. Tjoho. Var hon tvungen att ärva min förylningsmagnet? *gnäller*

• Anonym

Att det är alla <3 dag på tisdag och vi har inte råd att göra något eller köpa nåt åt varann :(

• Anonym
    Tidens Sand skrev 2012-02-13 00:08:15 följande:
    Ni har åtminstone varandra o.o Själv missar jag min första alla hjärtans dag som gift för att ingen av oss har råd att åka till den andra. Karln bor i usa..

Varför evdu gift med en som bor så långt bort?
  • Anonym

Min dotters morfar säger att han saknar sitt barnbarn men när han väl är här i stan och bor på hotell så hälsar han knappt på. Han var i stan över en helg. Då hälsade han på sammanlagt fyra timmar på hela helgen. Så han får skylla sig själv.

• Anonym
    Jordgubbssmak skrev 2012-02-13 19:58:21 följande:
    Att jag är så mycket mer sugen på att äta än motiverad att banta :(
    Sluta banta och ät vettigare portioner istället. Det enda bantning ger är jojovikt. Jag känner måååånga som bantat. ALLA har gått upp vikten igen och de flesta mer än de gick ner. Lägg om kosten istället och rör på dig mer
  • Anonym
    Anonym (:() skrev 2012-02-13 19:48:32 följande:
    Singel och kåt
    Skrikandes
      Det går över! Med tiden.. iaf utom då å då(typ vid ägglossning eller när nån man som luktar oförskämt gott råkar stå för nära..)
  • Anonym
    Tidens Sand skrev 2012-02-13 09:48:49 följande:
    Ska flytta dit när all pappersarbete är klart men det kommer ta sin tid. Blir massa pendlande fram och tillbaka. Och well, kärleken har inga gränser tydligen. Hittade som synes min äkta hälft på andra sidan jordklotet. Synd bara att jag missar vår första alla hjärtans dag då ekonomin, graviditet och allt annat kom lite olägligt. Missade vår första julafton med. Tråkigt som fasen. Nu är mitt största bekymmer att jag har BM-besök om två timmar och jag kan inte sluta fisa O.O jag fiser konstant!

Ok, men andra ord blev du gravid ganska fort Lycka till iaf.
  • Anonym

Mitt problem är att jag blivit sjuk, Inget allvarligt men i morgon har jag inbokad städning av mitt hus så vad ska jag göra släpa mig till jobbet eller stänga in mig i ett rum medans de städar. Dagens ilandsproblem Glad

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?