Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Hur går det med studierna? När var det du blev färdig? :)
Hur går det med studierna? När var det du blev färdig? :)
Härligt! Ja vi är ju jättesugna också, men vi ska iaf vänta tills jag börjat plugga så får vi se sen. Just nu är livet väldigt bra iaf, Elliot är i en sån underbar ålder, jag och Tomas är kärare än nånsin, vi har flera nya bostäder på gång och jag har jobb. :)
Krya på dig jessie!
Jag vet en perfekt man till dig jessi! Iofs så bor han på orust men han har ett stort hus haha ;)
Elliot har nu fått alla fyra hörntänderna samtidigt plus en till tand, så fem samtidigt. Han gick från åtta till 13 :p
Apropå det måste vi se till att få elliots journal överflyttad till vårt nya BVC. och boka tid för 18-månaders kontrollen om ett tag. Hur sjukt är det inte att våra barn blir två år i år?!
Åh fy vad obehagligt lillsnurr! Sån tur att allt gick bra och att Niklas kunde behålla lugnet i den situationen. Stor kram!
Nu ska jag baka tårta! Sambon fyller 24 imorgon :) har köpt en dyr whiskey till honom. :) krya på er alla sjuklingar.
Detsamma! :) jag hatar whiskey men tomas älskar det så köpte en whiskey som kostade strax under 500 spänn. Så mycket har jag aldrig köpt alkohol för haha.