Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nä, visserligen har ju alla länder olika mycket kontroller och det varierar oerhört mycket hur mycket prover de tar. I USA är det ju enormt mycket mer än det är här t.ex. Men jag tycker iaf att det verkar variera väldigt mycket beroende på vilken BM man har.

• Momalicious

Är gött irriterad på min sambo nu! Han har varit ute på lite roligheter med brandkåren. De åt middag och bastade och sådär. Han sa att han nästan helt säkert skulle vara hemma innan jag la mig. Han gick vid 18. Vid 21 fick jag ett sms om att han troligen kommer hem vid 22. Sen har jag inte hört nåt mer. Nu får jag ett sms av en gemensam kompis som bor bokstavligt talat 10 meter från oss. Då har sambon kommit dit nu, jättefull, och däckat. Hur han blev så full vet jag inte eftersom vi kommit överrens om att han bara skulle ta en eller två öl ikväll. Inte ens ett jädra sms kan han skicka. Tur att kompisen hade vett nog att höra av sig till mig. Ååååh! Män!!!

• Momalicious

Ja han ligger ju däckad hos grannen. Förstår inte hur idioten tänker när han går hem till grannen och däckar och inte ens hör av sig. Hoppas han blir riktigt bakis imorgon den bajskorven.

• Momalicious

Och där började nån av fjortisgrannarna i huset bredvid spela techno. Great.

Ja Elliot var precis lika dan. Verkade som att alla intryck gjorde sömnen jobbig för honom. Men det varade i två veckor Max.

• Momalicious

Jag hade inte blivit sur om han bara hörde av sig liksom. Känns så respektlöst när vi sagt en sak och han inte ens kan höra av sig. Det här är inte lika speciellt eftersom de gör det varje år.
    Dessutom förstår jag inte vitsen med att gå hem och lägga sig hos grannen och sova. Det är närmare till oss från det hållet han kom. Suck. Mår så sjukt illa också och det vet han om så tycker bara det är sån dålig stil.

Elliot har sovit sen 19.30 men jag mår för illa för att sova tyvärr.

• Momalicious

Ja precis, hade absolut unnat honom en rolig kväll men nu känner jag mig bara bitter liksom. Vi ska till doktorn med Elliot imorgon med Elliot också så det var därför han inte skulle vara ute så sent eller dricka så mycket...

Godnatt!

• Momalicious

Ja, det löste sig. Eller vad man ska säga. Han kom tydligen hem vid sex i morse. Egentligen hade jag tänkt att låta honom få sovmorgon idag men eftersom hade betedde sig så dåligt fick han snällt gå upp när Elliot vaknade. Tur för honom att han vaknade 8. Men han hade tydligen mått hur bra som helst och sen blivit jättefull från ingenstans... Vet inte hur mycket jag tror på det. Talade iaf om för honom att i fortsättningen hör han av sig annars kan han minsann sova ute. Var riktigt sur. Han mindes tydligen inte att han pajat kompisens soffbord heller. Han har väl haft en hel del fylleångest idag. Rätt åt honom. ;)

• Momalicious

Världens chock! Mitt ex berättade precis att hans flickvän är gravid och ska ha om 3 veckor. Trodde honom inte förrän han visade mig hennes blogg haha.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !