Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Det sa dom väl inget om men för ett par veckor sen sa du ju att din man (och du?) ville vänta i ett år så är det så konstigt att man undrar? Tror ingen här bryr sig om hur många barn ni vill ha eller när ni ska skaffa dom men det är ju inte lätt att hänga i svängarna när ni ändrar er så ofta.

• Momalicious

Man måste inte ha sjukdomar för att få missfall. Hon reagerade nig bara på att den där läkaren inte borde uttalat sig för man kan aldrig veta. Jag har en bekant som hade jättemånga missfall innan hon fick sina barn, och henne är det inget fel på. Grejen med missfall är ju att det inte alltid går att hitta en orsak och därför är det väldigt dumt av en läkare att säga att nästa gång kommer det stanna kvar, det kan hon ju omöjligt veta.

• Momalicious

Ha så kul med barnvaktandet aprilbarn! Och hoppas Agnes mår bättre idag och att du inte är alltför trött lillsnurr!

Här är det riktigt blidväder idag. Både igår och idag har det ösregnat hela tiden. Isch! Ser inte alls fram emot att gå ut i ovädret och åka till jobbet. Men men, glad att jag jobbar inomhus iaf ;)

• Momalicious

Fy vad jag är trött! Tog hostmedicin innan jag la mig igår och det skulle jag inte gjort. Var efedrin i så jag låg och var hyper hela natten fastän jag var jättetrött. Usch. Har nyss lämnat Elliot så nu ska jag sova några timmar innan jobbet :) skönt att Agnes är piggare idag!

• Momalicious

Jodå det går bra. Har jobbet i 5 veckor och trivs bra. Själva jobbet är ju inte skitkul men har roliga kollegor. :)
    Haha nä jag vet, ska försöka låta bli i fortsättningen

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !