Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag är så glad att Emil ens somnar i sin säng nu. Han har vägrat, ska bara somna i min famn. Egentligen gör det mig inget. Han Vaknar nog strax ändå så får jag söva om honom i famnen. Sen har han börjat komma till min säng redan runt 22, innan var det vid 04..
    Men jag störs inte av det riktigt, det är mysigt att ha honom där, sängen e så tom annars!!

• ludicrous

Jag är så ledsen och besviken!!!!

Igår morse ringde min mamma och sa att hon var magsjuk. Hon skulle haft barnen när jag jobbar idag. Börjar nu vid 6.45.
    Jag fick ringa Emils pappa och säga att han fick ta dom. Han skulle på fest egentligen men sa att han får ta det lugnt och bara vara där en kort stund.

Vid 3.30 kom han hem imorse. Full.
    Jag är sp jävla ledsen!!! Han visar ju knappast nått ansvar eller vilja att ta hand om barnen?!!

• ludicrous

Tyvärr har ju barn till rökande föräldrar, även under graviditet, sämre immunförsvar

• ludicrous

Dom där e jättesmarta!

Här är det fredagskväll med alla. Jonas kommer hit de helger han har sina andra pojkar. Han har ju ingen lägenhet än.
    JAG VILL BARA FÅ DETTA KLART!
    Få gå vidare, inte låtsas och våndas varannan helg :(

• ludicrous

Han har kollat lägenheter (som jag mailat eller tipsat honom om.......) och behöver visst 170 000 o köpa en för, men han får inte det lånet sålänge han står på huset, och han ska inte skriva över lånen förres han har lägenhet!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !