Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nu brakar det loss..!
    Jonas har vänt helt. Han är arg, tvär och elak. Vad hände?! Vi skildes som vänner i söndags , pratade inte på några dagar men i torsdags kom han och var otrevlig.

Nu kallar han mig hora, säger nedvärderande saker och vägrar allt. Han ljuger för barnen, säger att jag var för full igår så jag fick sova hos mamma.!!!! Jag dör!!

Nu ska jag varken få ha hus eller bil kvar. Fine, men jag MÅSTE ha hans föräldradagar!!!!!!!!

• ludicrous

Han kommer tyvärr inte ändras. Jag vill bara vidare. Vill ha bort honom härifrån nu!!

• ludicrous

Han står på bilen, båda på huset.
    Vi hade redan gjort upp att vi skulle skriva över hans del av huslånet på min mamma och jag skulle betala en del av billånet. Lånet ligger på runt 30 000 men bilen är inte värd mer än 13 kanske...

Då vill jag ju inte ta över hela lånet såklart..

• ludicrous

Emil äter:
    -Frukost runt 7-7.30: 1 portion havregrynsgröt (1dl gryn+2dl vatten) + macka
    -Lunch runt 11-11.30: En portion lagad mat, "rester/matlåda "
    -Mellanmål runt 14.30-15: En "joggolino" eller vad dom heter, fruktpureer typ och antagligen nån banan.
    -Middag runt 17-17.30: Ett mål lagad mat.
    Massa grönsaker
    -Välling 200 ml runt 19 för somning

Äta själv? Naae han kastar ALLT han kommer åt på golvet! Skitkul tydligen :(

• ludicrous

Emil har oxå en potta, han fick den av min mamma. Han tyckte det var jättekul när vi satte honom på den och aaalla tittade på honom. Han satt säker 10-15 min och bara njöt och pratade. Sen gick han därifrån och kissade i köket och bajsade i hallen ;D

• ludicrous

Emil älskar oxå torsk (med äggsås.. Blää)

Vi har en potta och jag tycker det är ett bra ställe att sitta på för honom om han vill vara med inne på toa. Eller när vi varit i stallet så är han med mig i duschen, då plaskar han i pottan :)

• ludicrous

Hoppas april! Både uppkörning och +!

I lördags var jag ute med en vän, vi var dösnygga ( haha!!) och killarna svärmade, asroligt! Meen så igår morse så mådde jag dåligt. Jag brukar inte bli bakis och absolut inte så jag spyr. Men jag spydde. Och det fortsatte hela dagen, såfort jag hade ätit nått! Inte ens vatten fick jag behålla!
    Är fortfarande inte ok, så jag tror med på magsjuka :(

• ludicrous

Emil har 80 i kläder nu, vissa 74 går :)

Han är inte nöjd alls just nu. Efter en vecka med feber och sjukhusbesök är han nog trött. Dessutom är det tänder på g och han ligger helst och gnäller i famnen eller så går han runt och tjurar!!

• ludicrous

Grattis Malin!!

Jag har börjat små äta igen så jag går väl upp mina kilon snart :(

Vägde Emil på sjukhuset i onsdags, då vägde han 9.9 kg :)

• ludicrous

Emil vaknar mellan 6-6.30 (hoppas jag...)
    Sen är tiderna:

7-7.30 - frukost. Havregrynsgröt på 1dl gryn/2dl vatten. Halv macka och mjölk att dricka.

11-11.30 Lunch. Matlåda med våran mat
    11.30-12 ca somnar i vagnen ute. Sover till ca 14-14.30

14-14.30 Mellanmål. Frukt/fruktpure

17 ca- middag, det övriga familjen äter

19 ca läggdags och jag gör alltid för mkt välling..! Men han dricker nog 150-200 oftast

• ludicrous

Har läst ifatt lite.

Emil hade hög feber 39-41 grader i nån vecka, vi åkte In först på torsdagen, men de hittade inget sen på måndagen "hittade" de Öroninflammation på båda öronen...

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !