Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Sitter o väntar på Jonas som skulle komma o träffa barnen.. Han skulle komma efter att jag slutat, vilket jag gjorde 15.15..
Sen är väl visserligen allt efter 15.15 "efter jag slutat" då..
Sitter o väntar på Jonas som skulle komma o träffa barnen.. Han skulle komma efter att jag slutat, vilket jag gjorde 15.15..
Sen är väl visserligen allt efter 15.15 "efter jag slutat" då..
Ja vi har delat på oss nu.
Det hade blivit ett missförstånd, jag trodde han skulle komma när jag slutat o han trodde jag skulle ringa när jag slutade.
April barn.
En kompis dotter var så när hon blev arg/ledsen. Hon började krampa typ och det visade sig att hon hade "lite epilepsi "
Hon skrev ju det :) går det inte att koppla ur ska dom vara bak :)
Nu har jag jobbat min första natt sen november 2010.
Chefen ringde och undrade om jag ville ta en natt, de var kort om folk pga magsjuka.
Kollade runt, tackade ja och frågade om jag skulle vara uppe eller nere (två våningar och på natten går man på en av dom.)
Fick svaret att jag och en till blir isolerade på en avd för där är magsjukan! Det kunde hon ju sagt innan jag tackade ja? Att det var de BOENDE som var sjuka..
Va sjutton...
Tänkte bara tipsa er som vill gå ner i vikt, om ShapeUp - appen! Jag har gått ner 2.5 kg på 2 veckor :) trots mens :)!
Här kan ni få en uppdatering!
Emil springer, busar och vet precis när han gör rätt/fel.
Han älskar att busa med sina syskon och hunden. Han pratar sitt och vårar språk, orden kommer och går. Upp i soffan klättrar han och är lite galen av sig :) favoritlek är absolut att röra omkring i skålar!
För mig i separationen går det hyfsat. Det är ett helvete många dagar då jag saknar honom, fast jag veeeet att vi inte kan vara tillsammans så som vi är i personer nu.
Han har flyttat till en kompis och varannan helg när hans pojkar kommer bor dom här. Vi har valt att inte säga nått till barnen än, förrän vi vet var han ska bo, så man har nått konkret att komma med. Tyvärr tror jag han sökt typ 2 lägenheter :(
IOM att han bor här varannan helg och så har jag svårt att komma vidare. Jag kan inte riktigt göra nått eftersom han fortfarande är en del av allt här.
Vi är iaf vänner, men det är svårt :(
Hela situationen är skev. Han har sagt att han inte vill försöka hitta tillbaka, men samtidigt pratar han i samtal om att vi ska det. Jag blir bara snurrigare och snurrigare. Han säger att han inte har några känslor kvar.
Men det är ju inte första gången det händer ju..
Här är det snökaos, det har kommit några dm snö sen lunch igår. Ni som vill ha hus ; Varsågoda o kom o skotta! :P
Emil har börjat säga 2ordsmeningar! Eller ja en..
"vuvve dää". Vovven där :)