Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja det har jag! + 2 varannan helg som jag får ansvara allt basic med.
Ja det har jag! + 2 varannan helg som jag får ansvara allt basic med.
Sen måste jag tyvärr erkänna att jag känner mig rätt uppgiven.
Vem vill ha en skrynklig 23åring, med två barn med olika pappor och hängtuttar?
Det är iaf nått som är bra med J, han bryr sig inte om sånt
Tack fina flickor!! Det är tur jag har er!
O jo, jag är skrynklig ;)
Mfjg - Emil gick oxå upp vid fem jämt, fram tills i måndags ;) nu har det blivit 6-6.30 ist. Ska väl inte ropa Hej än:)
Han går, för en vecka sen släppte det helt och han går o går :)
Amningen slutade han självmant med strax efter 6 mån .. Lite vemodigt..
Nått han gillar? Nån rolig text? Nakenbilder på dig ;D
Min dotter ammade jag i drygt 9 månader. När hon var sju månader började jag heltidsplugga, då ammade jag morgon, eftermiddag,kväll och nån gång mellan 4-5. Det var 4-5 passet som var det som hon slutade med sist. Det blev för tröttsamt att amma och heltidsplugga ..
Emil slutade själv som sagt, ca 6.5 mån gammal. Det kan ha berott på att han fick tänder tidigt och verkligen högg, vilket gjorde att jag av reflex skrek till.. :(
Sen började han släppa, slita och titta på allt annat.. Det var lixom inte intressant att ammas längre :(
Jag råkade köpa en åkpåse förra veckan. På min vagn (brio go) så sitter ryggplattan fast i sufletten eller vad man ska säga. Det går alltså inte att dra över en åkpåses gummiband bak. det gör att allt hasar ner.
Men brio har en modell som är gjort för Go. Shiny heter den o e fin och varm o skön. Men kostar 999 kr..
Smarta jag köper såklart :/
Men moma, du hade ju slutat!
:(
Jag är fd rökare. Jag slutade när jag blev gravid med Nova (2005), började när hon var runt 2.5 år.
Sen när hennes pappa dog i sep 2009 i en (ganska brutal) olycka, kände jag att jag inte kunde fortsätta, hon skulle inte behöva förlora båda sina föräldrar!!! O absolut inte pga något själförvållat!
Jag tog ett bloss i somras när jag drack lite vin, men det var såå äckligt!! Tack o lov :)
Emil äter vår mat. Gör oftast matlådor som jag fryser in så vi har till lunch.
Har lagat egen mat hela tiden så han har aldrig ätit burkmat. Idag åt vi lasange, det var populärt trots att den var på quornfärs :)
Jag var ute i fredags, skittrevligt :) kom hem runt halv tre, var uppe o tränade (!!) vid 9 på morgonen, sen till tandläkaren.
Jag har supertänder, så nu tog jag en tandförsäkring, ska betala 35 kr / månaden. :)
Igår var jag på bio, twilight breaking dawn. Har läst alla böckerna o älskar dom :).
När jag kom hem vid elva gick min sambo på fest. Han kom hem typ 4 o var full som fan ! :)
Ska bli kul o se när jag får liv i honom, vi får gäster vid ett!
Jag fick hoppa in o jobba igår kväll, fick jobba över o var inte hemma förrän 22. Emil har knölat sen 04 och ville upp runt halv sex. O nu ska jag jobba ikväll med. Jag typ döör :(