Inlägg från: Anairda |Visa alla inlägg
  • Anairda

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LillSnurr82 skrev 2012-03-15 21:48:27 följande:
    Tusen tack :) nu kunde jag fixa!
    tummen upp! =)
  • Anairda
    LillSnurr82 skrev 2012-03-16 20:49:57 följande:
    Ja den har jag sett på nätet men inte irl så ska kolla in hur stor den är nästa gång vi äntrar Ikea. Vet du om den finns på mattavdelningen eller på barn?
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70203768/

Denna har vi! Jättelätt att hålla ren och är sådär mysigt skön och verkligen värd varenda krona (annars är ikeas saker rätt kvalitetslösa) Men denna är super vi har den i Anisas rum :)

Dammsugit den många gånger men ser ändå ut som ny var gång :)
  • Anairda
    3 barns mamma84 skrev 2012-03-16 21:17:33 följande:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70203768/#/00124152
    Den mattan har jag och jag damsuger den varje gång men för varje skakning den fr kommer lika mkt skit på golvet
     jag hatar den mattan !!
    Ojdå :( Nej jag har inte upplevt det alls utan älskar den och tycker inte alls det kommer skit från den :) Sen har jag en superduperdammsugare kanske har ngt med det att göra?
  • Anairda

Har oxå en bjässe här vägde 15kg vid 14 månader och var 84 lång. Har också 92-98 i kläder :) stor mage och en j.lo rumpa

• Anairda

Min har alltid klagat vid blöjbyten och då vi ska klä på henne! Så vi är vana vid tjut då :) ignorerar bara för ingen manöver fungerar tyvärr. Längtar till värmen då hon får spronga runt naken!

• Anairda

Min tjej äter ju även då hon blir sjuk. Så hon frisknar till på en dag. Har inte varit sjuk mycket alls ngn liten förkylning men iom hon ätit och druckit bra har hon varit så gott som frisk på 2 dar! Ovanligt men skönt :) får se imorrn då hon ska börja skolas in. Då kommer alla sjukdagarna

• Anairda

Jag måste ursäkta mig för att jag snålar med punkt och komma i mina texter. Tycker det är så drygt att skriva med iphonen! Trött på den :)

• Anairda

Lillsnurr. Har hon haft feber mer än 3 dagar rekomenderar jag att ni bokar upp en läkartid. Kan vara tecken på ngn infektion. Hoppas inte men better safe then sorry

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !