Inlägg från: Anairda |Visa alla inlägg
  • Anairda

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Min tös däcka halv 7 så blir nog tidig morgon imorrn! :S Men men man får ha överseende då de är så små :P

Här kommer dagens födelsedagstårta gjord av mig själv!

• Anairda

Först hörde man ooh ooh o sen åkte handen på örat! Den var poppis, hon fick smaka en bit :) massa slickande om läpparna, så gott var det! Gjorde en supergod fyllning som jag måste dela med mig! 150g smält choklad blandas i en bunke med 2dl vispad grädde och 100g philadelphiaost! Supergott och inte alltför sött! Nu kallar sängen! Natti på er!

• Anairda
    Momalicious skrev 2011-12-22 11:35:04 följande:
    11.25 vaknade han, haha. Tokunge!
    oj jag kan inte säga att jag inte är liiiite avis ;)
  • Anairda

Min nästa skulle jag om jag fick välja föda april/maj. Bästa tiden enligt mig då barn går runt 12 månader och har då hela sommaren att öva sig ute på gräsmattan, ja överallt! Nu till vintern är det så bökigt med overaller tjocka skor och ojämna ytor! Tycker barnen blir så hämmade då de är ute och precis lärt sig gå :) Men men ska inte klaga jag har ju ett underverk här :)

• Anairda

Sen firar vi inte jul och nyår är gran o fin middag osv :) inga klappar. De är till för födelsedagen och andra högtider så att man fyller vid jul nyår gör inget hos oss :) Min är dessutom född på lucia! =)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !