Inlägg från: Anairda |Visa alla inlägg
  • Anairda

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Moma: 91/160

• Anairda

Utefter vad jag såg på vhs har du rätt så stor chans att komma in :) Det var väl ssk du skulle läsa till?

• Anairda

Min tös är nog störst här :P men nu när hon börjat gå så har vikten stannat upp helt nästan. Hon är iaf 77 lång och 13.9 kg en stabil tjej! De var lite oroliga ang vikten men hon ökade pga att hon knappt rörde på sig o hatade gåstolen men sen började hon plötsligt gå veckan efter hennes 10månaders dag så nu har hon planat! Hon blir 11 månader den 13e :) de var rätt förvånade på bvc att en sån stor tjej började gå så tidigt

• Anairda
    3 barns mamma84 skrev 2011-11-07 23:19:15 följande:
    När ett barn går med gåvagn hur lång tid tar det då att gå själv någon som vet ?
    Det är så olika :) Det är som när de går längs med möbler. De släpper då de är redo :) Kan ta allt från 1 dag till flera månader :)
  • Anairda

Oj vilken dålig stämning här blev! Har ju inte varit aktiv mycket mest följt tråden :) Alltid varit intressant att läsa vad andra tycker och tänker. Synd momma att du lämnar tråden då dina inlägg var riktigt roliga att läsa :) Sen tycker jag att free speach är att förespråka och jag tycker man ska ha rätt att säga "jag håller inte med" eller "Jag tycker olika" Eller som charlie skulle säga: I agree to disagree!

Har följt tråden och tycker inte att ngn har pekat ut ngn annan som en dålig förälder men jag kan ju missat ngt inlägg :) Isf är det inte acceptabelt och man bör söka sig ngn annanstans. Hänvisar inte till ngn tråd då jag allmänt tycker att hackar man på folk och kastar spyor över andra då borde man inte hänga på community utan granska sig själv som person :) Kränga och tycka är två helt skilda saker.

Nu tycker jag Momma ska komma tillbaka, de som känner sig skyldiga be om ursäkt (om det finns ngn bov här) och sen får tråden leva lycklig ever after!

(sorry för svengelskan, can't help myself)

Att man sen störs sig på folk går ju inte att undvika. Tänk om man älskade alla på denna jord? Då hade livet varit så trist och vi hade fått leva utan skvallerblaskor ;)

• Anairda

Att barn kan vara så smarta!. Min "lilla" tös springer.. fram till dörrtröskeln. Där stannar hon abrupt och tar tag om dörrens sida och går över ett ben i taget. Och har hon inte plats med båda benen efter ha gått över släpper hon inte utan backar bak och går närmare tröskeln innan hon går över igen hahaha Lika roligt att se var gång!

Min man säger att dagens barn föds med en magisterexamen! kloka små pluttisar!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !