Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
I Halmstad föddes 7 barn samma dag och det är många för den tiden på året och som normal dag på sommaren typ och då är Halmstad ändå rätt poppis.
Loke har blivit livsfarlig! Dax o bälta fast honom i matstolen.
Han vänder sig om i stolen, ryggen mot oss, ställer sig upp. Tidigare har han ställt sig upp, lutat bröstkorgen mot ryggstödet o släppt! Nu för tiden sätter han rumpan på "handstödet" (vad det nu heter) o släpper händerna!!!!!!!!!!!! AAAAHHHHHHH!!!!!!
Livsfarliga unge!
Förstår inte hur han vägar släppa händer när han sitter på den höga stolen, när han inte ens vågar gå när vi håller hans ena hand! :/
Så, nu är jag helt slut! Har gjort 4st (!!!!!!) varma smörgåstårtor o gjort en tårta "utan allt" o en liten björntårta av samma "utan allt" som är bara Lokes! =)
Nu tänker jag sitta här o inte göra ett skit mera! Se hur länge det håller! hehe
Min status på fb inatt när Loke vägrade sluta skrika var typ Ungjävel. Sluta skrika. Slänger snart ut honom genom fönstret!
Han skriker aldrig på nätterna, han brukar somna om fort när man klappar honom på ryggen, ger nappen osv!
Men denna vecka har han skrikit! Verkligen skrikit! Inte likt honom! Fast man håller honom i famnen!
Och efter 1 vecka utan ordentlig sömn (när man äntligen fått sova på nätterna) så blir man arg o frustrerad när inget man gör hjälper!
Jag skulle självklart ALDRIG göra ngt mot Loke! ALDRIG! Men just då känner man så! Älskar honom över allt annat o skulle själv dö före göra illa honom!
Idag har vi haft stort kalas för plutten! Bjöd på tårta o smörgås tårta o kakor o kaffe o te o saft o sånt! =)
Gjorde inget speciellt! Alla kom på engång o alla stack på engång. hehe
Direkt efter paket öppningen. De stora barnen hjälpte Loke o öppna paketen! =)
Nu sover han o jag med snart! =)
Hon o andra personer verkar tro det! Att det är "fel" av mig att ens tänka så! Att man inte "får" bli arg på en 1åring!
Varför inte det? SÅ jobbigt med perfekta människor! Inte bara Carina som klaga på mig!