Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

MFJG skrev 2012-01-07 20:33:37 följande:
    Hur är det med er alla? Börjat jobba? Kiddos på dagis?
    Någon annan som också är skengravid titt som tätt?
    Jag har börjat jobbat! Jobbade 50% 1sep till 31dec. Nu jobbar jag heltid! =)
    Momalicious skrev 2012-01-07 20:36:05 följande:
    Ser ni på Gladiatorerna nu eller? Vi sitter och kikar lite. Såg på det när det gick för massor av år sedan. Minns att jag alltid låg i min säng och åt chips och gjorde situps för jag ville ha magar som tjejgladiatorerna haha. Då var jag typ 12-13.
    Jag! =) Växlar mellan 4an o 8an =)
    Tittade också på det förut! Lite nostalgi. hehe
    Oj, var du så liten....hur gammal var inte jag då?=) hehe
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-01-07 21:04:42 följande:
    Jag tycker bara gladiatorerna är tråkigt nu haha.
    Ja, inte är det samma som när man var yngre inte! Tittar på Michael Jackson ist. Men växlar till 4an ibland för att inte börja gråta! Förstår inte att jag fortfarande kan gråta över honom! Det är inte direkt någon kompis som gått bort!!!!! :/
    MFJG skrev 2012-01-07 21:13:36 följande:
    Eller så kanske man ska titta lite och så förstärks känslan över hur bra det var när man var liten..=)
    Blev besviken på fångarna på fortet också..när det sändes nu..Inte alla samma spänning ;)
    Gammal och härdad  hahaha 
    Ne håller med! Betyder det att man vuxit upp när två program från när man var yngre är tråkiga nu? =)
  • LokesMammi
    MFJG skrev 2012-01-07 21:20:25 följande:
    Ja det gör det nog! ;) Oldies..eller så var det bättre förr hahaha..
    Vill inte blir vuxen, så går på "bättre förr" =) hehe
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-01-07 21:25:49 följande:
    Fast barnprogram från för är fortfarande underbara. Han som målade i filmjölk, björnes magasin, skymningslandet, brum osv. Barnprogram VAR bättre förr, får typ panik av att titta på disney channel med massa knäppa animerade grejer och skrika amerikanska barnprogram.  BLÄ!
    Har alla disney kanaler o håller med. De nya är bara blä! Gillar när de visar kalle o alla andra! =)
  • LokesMammi
    LinnV skrev 2012-01-08 20:18:08 följande:
    Ucsh, vi har så mycket problem med våran granne, vet inte vad jag ska göra.. vi var vänner men hon skrev elaka kommentarer om mig på fb så pratar inte längre men våra barn leker. Idag började hon Terra mig med massa sms o hittade på en massa. Hon skrev att de inte var skyldiga oss penga för det finns inget papper på det. Men vi betalade allt på semestern när de var med o vi kom överrens om att vi skulle få 2000 kr. Hur 17 ska vi göra för att få pengarna tillbaka? Får ett raseri utbrott snart på de..
    Åh, sånna personer kan dra nåt gammalt över sig! Fy på dom!
    Tyvärr kan ni inget göra. Ord mot ord! :(
  • LokesMammi

Denna tavla köpte vi idag på IKEA. Världskarta, till Lokes rum!

Även tre sånna hyllor till hans rum o sätta upp några av hans böcker på! =)

Snart har han inga tomma väggar längre! =)
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2012-01-08 21:46:28 följande:
    Det skrämmer mig så jäkla mkt såklart jag vill vara gravid men jag vet inte vad jag ska tro just nu.
    Det har varit så sen tisdags och innan men illamåändet kom då och brösten plågade.
    Det har blivit mer och mer och molvärken ja det jobbar på.
    Och kissande och drickandet är hela tiden törstig och kissar natt med.
    Jag vågar inte tro sambon säger att jag inte e gravid ja du vet hur killar är.
    Men jag har en konstig kännsla men jag vågar inte tro.
    Skulle sola solarium idag med en vän sambons lillasyster men jag vågade inte då man inte får när man är gravid.
    Har inga tester hemma men hoppas på att dom kommer i morgon men i morgon ska jag också boka tid hos läkaren.
    Då jag jobbar.

Det jag är rädd för är att något är fel
    Att jag är gravid men att edt blir ett ma
    Jag röker skulle sluta men kunde inte stoppa helt och jag vill inte sluta för än jag vet vad det är.
    Jag är nervöst för att vara gravid och ett till stort jävla unge kommer ..
    Och snitt som jag kommer att få.

Ja mitt huvud ojojoj                 
    Ovanligt törstig o ovanligt mycket kisseri kan även vara tecken på diabetes...... Fråga din sambo om det luktar "aceton" om dig! =)
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2012-01-08 22:01:44 följande:
    Hahahaha nej herregud inte deabtes alls ingen av oss har det och jag har aldrig haft detta.
    Mitt blodsocker är låg och mitt blodvärde är låg.
    Alltid varit .  
    Lila bra o kolla allt när du ändå är hos läkaren.
  • LokesMammi
    LillSnurr82 skrev 2012-01-08 22:38:56 följande:
    Det sägs ju att barn ska sova 14 timmar/ dyng. Så kanske om hon sover ett extra pass på dagen att hon somnar och sover hela natten? Regelbunden sömn = bättre sömn vad jag hört.. Hoppas det går över annars AnnaCL
    Undrar om Loke sover 14h/dygn. Han brukade läggas vid 21 men inte somna förrän vid 22 o sen vakna vid 23. Vakna nångång på natten ibland. Inte var je natt. Sen vakna på morgonen o somna om till typ elva snåret!
    Igår lade vi honom vid 19 o väckte honom kl 9. Han vaknade nångång på kvällen. Sambon hörde honom på natten när han låg o prata. Gjorde inte jag! Han sover för lite på dagen. Han vaknar o vill upp o är såååååå trött. Gnuggar sig i ögonen jättemkt o gäspar jätte mkt.........
    Men han kanske får sina timmar.........
  • LokesMammi
    LillSnurr82 skrev 2012-01-08 22:49:53 följande:
    Suzzy det får han säkert.. Är bara något jag hört man kan gå efter om barnen sover dåligt. Kan bero på för mycket sömn eller för lite. Men sen är det säkert individuellt för alla barn med det oxå.
    Tycker det där är jättesvårt............ =)
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !