Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Min mage har vart kapputt några veckor. Så det var väl öppet läge för ännu mer baciller. Har inte vart sjuk på typ 5 år. Jag har inte spytt än så hoppas på jobb imonn.

• thegoddess

Vi har borrat sen 3 mån typ, vi började innan tänder kom. Nu är det mamma borstar först sen Ronja, hon vill ju göra själv!!

Ronja spydde i natt igen så in med hela sängen i maskin igen. Sovit hos oss sen 12 i natt.

10 11mån fasen var värst här usch! Nu är det gnälligt och så men det är det ju för det mesta

• thegoddess

Har du långt till Apoteket kan du beställa test på nätet.
    Jag fick ingen mens i dec det är typ bim+ 14 nu. Vi planerar inget men det som händer händer. Men har gjort 3 test och inget plus. Är stressen som ställer till det att jag inte mått bra alls.

• thegoddess

13dagsafton här när man dansar ut julen eller vad man säger.
    Bra att du sköter maten.. Har slarvat själv i några veckor med mat och sånt. Det är dumt. Men har liksom glömt av att äta och inte hunnit när det vart mycket med lillfisen

Hoppas hon inte spyr i natt.. Isf ringer jag 1177 då det är 3e natten. Men fick i henne lite mat ikväll iaf. Sovit mest hela dagen.

• thegoddess

Jag glömde stänga grinden till trappan idag och hon kam halvvägs innan sambon hörde henne. Tur för mitt samvete att hon inte ramlade. Nu kommer jag aldrig glömma!! Dum jag är!
    Men nu vet du iaf att du ska sätta bälte på honom i stolen eller inte gå ifrån. Tur det gick bra.

• thegoddess

Tok Fia!!! En till liten vilding! Ja man kan ju inte säkra allt i ett hem. Finns ju alltid nåt dom kan skada sig på. Men det uppenbara som trappa och stol och säng osv kan man ju tänka på. Jobbigt läge som Elliot som klättrar hur sin säng. Det är ju svårt skydda den mer liksom

• thegoddess

Ronja har ju oxa spytt ett par dagar men utan feber men har feber symptom. Konstigt att hon inte haft feber.

• thegoddess

Pannkakor med nutella... Drömmer mig bort till Thailand dock godare pannkaks smet här men allt blir ju gott i paradiset

• thegoddess

Är måttligt trött på denna appen nu..

För det första får jag logga in med mail hela tiden... Sååååå tjatigt

När ska dom fixa så man kan lägga in bilder

Man kan inte se omröstningar

Och hur många gånger har man skrivit världens svar på en tråd och sen när man skickar står det ingen behörighet att svara!!

• thegoddess

Min mens kom igår. Dag 44 på cykeln hmm
    Hade lite grav symptom innan. Men om man tror man har det kan man skapa mycket med psyket med.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !