Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag kan inget om hästar.. Finns det speciella sadlar så riktigt små barn sitter stabilare eller är det att man håller dom ?

• thegoddess

Jag hittade lundmyr regnkläder när jag var där i höstas.

Läggningarna på kvällen är helt underbara. Lägger henne i sitt rum, god natt lilltuss älskar dig. Smeker på pannan och går ut. Lallar ett par min och somnar.

• thegoddess

Härligt att några har det så bra med.
    Dags sömnen däremot är ju inte lika lätt.

• thegoddess

Bra jobbat majorima! Som du säger inte bra gå ner för fort.

Nog för att Ronja somnar lätt på kvällen. Men hon vaknar lika lätt på morgonen.

Hur mycket välling ger ni på kvällen och vilken sort? Ger ni annan kvällsmat innan med? Ronja får 250 fullkorns men är hungrig som tusan 6.

• thegoddess

Gör han alltid det? Eller är det tillväxt period?

Jag ska prova att ge lite gröt eller macka yogurt innan runt 18 och sen välling så får vi se. hon är ju så trött då så inte säkert hon är så sugen på annat än välling bara

• thegoddess

Jo vi äter middag runt 17 normalt sett men nu har det blivit tidigare eftersom R är fl. Då äter vi ingen lunsch som han gör på jobbet. Ronja äter vid 12 och 16 . Men vi får väl försöka kolla om det går att ändra om.
    Hon är nog helt enkelt pigg vid 6 ändå. Så har säkert inte med hunger att göra. Hon äter bra på dagarna nu

• thegoddess

Har samma probl här jävla konstigt asså.
    Kan blödning bim + 12 som mens ett dygn sen bara när jag torkar mig.

• thegoddess

Skumt.. Jag antar ju det är nån depression light här som ställt till det. Så trött orkar knappt stå upp trots järntabl 2 veckor nu. Molvärk i magen. Ja det blir väl ordning på det snart. Hoppas det gör det för dig med

• thegoddess

Men åhh! Du får allt! Hoppas du blir frisk till skolstart

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !