Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi har vart runt på 3 galej idag. Varav 2 spontana så nu somnade Ronja gott. Bara la ner henne i sin säng.
    Ronja har fått mängder med paket i present och julklapp men även här är det snören, ballonger, julkulor som är roligast. Roligaste presenten var ett mini köks set med visp och mini bakset hihi så mina dyrare större grejer kunde kvittat!!
    Fortsatt god jul från oss

• thegoddess

Grattis Elliot!!

Har nån börjat ge omega 3? Jag köpte eskimå kids på Apoteket. Men spelar ingen roll vad jag blandar det med hon spottar ut direkt. Är den för söt tro?

• thegoddess

Jag har provat blanda i yogurt- joggolino, fruktpureer, som hon äter i vanliga fall men hon bara spottar ut. Ska prova i vällingen. Jag tror den är för söt. Får liksom blanda ut den i störta mängd som i vällingen så kanske hon inte känner den. Gav på tsk först då satte hon i halsen.

• thegoddess

Jag är sugen på att vara gravid och få en liten bebis men inte en så krävande som Ronja varit. Och man kan ju inte välja riktigt

• thegoddess

Ronja borde väl vara gjord i april med då hon var ju inte planerad så har inte koll

• thegoddess

Maj är jobbigt då vi har 5 födelsedagar i närmaste familjen då. April har vi 3 som fyller. Jan, feb, mars, aug, november passar mest att få för att få spridning på födelsedagarna. Vill inte heller ha mer dec barn.

• thegoddess

Duktig du är som bakar på morgonen. Låter minsann gott med färskt bröd.

Ja som jag förstår det på vad dom andra skrivit är det väl just det varför man väljer att få barn i dec om man nu kan styra upp det till annat. Alla är vi olika och tänker på olika sätt. Jag vet oxå många sim fyller i dec och tycker det är skit. Spec som barn när man får alla presenter och sen går vänta ett helt år. När Ronja själv kan välja så kommer hon kunna få en större present på sommarn i stället om hon vill det.

• thegoddess

Ronja är alldeles för upptagen för att intressera sig för tv så skönt för oss då jag inte tycker det är nödvändigt att sätta henne vid tv. Hade hon velat se på tv då hade jag aktiverat henne på andra sätt.

• thegoddess

Blev oxå sugen på bak nu men då mina bröd alltid blir kass så blev det dumlelakor i stället.

• thegoddess

Ja det är mycket lättare med kakor. Men ändå blev dom inte som jag tänkt. Hoppas dom smakar bättre än dom ser ut nobless på toppen med

Tur man jobbar nyår så man inte behöver banta i sig i nån klänning

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !