Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
... Inte dåligt så vi kör på och hoppas sömnen blir bättre
... Inte dåligt så vi kör på och hoppas sömnen blir bättre
Stort grattis till Ellie!
Nu har vi fått in en nyhuggen gran och klätt den. Nu laddar vi för barnkalas. Vi ska ha nybakat bröd med olika på lägg. Frukt och grönsaks plock. Sen tårta och lussekatter och pepparkakor. Gjort individuella gottepåsar till ungarna och alla får en liten julklapp. Det är bara 5 barn. Sen blir det lite glögg.
I em släkt kalas med god mat, tårta och glögg.
Blir en fullspäckad dag
Grattis Tove!
Mysigt med ul bilder
Låter som ellie hade en strålande födelsedag och gillar rampljuset massa presenter med.. Ronja hade oxå ca 35 gäster fast delat på 2 kalas. Fick massor så jag hade inte behövt köpa nåt själv.. Och julen är inte över än!!!! Ska gömma undan massa leksaker. Gunghästen, aktivitets stolen fisher price, dansande hunden och docka med ljud som säger mamma och med nappflaska och napp. Dom var mest poppis... Efter ballongerna haha
Julgranen tog vi upp igår morse. Fick stå ifred, gött tänkte jag! Men idag ska hon dit hela tiden och ropar ajjjaa ajjaa!! Så har byggt en mur av stolar nu så blir det nog ut på ballen ikväll.
Ronja äter mindre mängd av vår mat än vad hon åt av burkarna. Tror vår mat mättar mycket mer.
Ja så gjorde vi med. Hon fick learning puppy typ för 2 veckor sen. Hon var så trött på allt.
Bor du och Antons pappa nära varandra? Så det är smidigt med förskola och sånt.
Jobbigt suzzy! Jag har oxå blivit arg och frustrerad. Men prova att ge han nåt att hålla i samtidigt. En egen sked eller nåt. Det har hjälpt här.
Här är det 1 års fas av nåt slag. *elvete va grinigt och hänger på mig i ett och vill bli buren. 20 nya leksaker typ och ändå är mammas armar bäst. E så trött!!!
En vecka lugn fick vi efter förra fasen. Alltid nåt...
Sätter jag ner henne och sätter mig på golvet 2 m bort så rasar hela världen tydligen. Tur att hon iaf tycker om att vara hos mamma!!
Slänga saker är jobbigt.. Hon har gjort det länge men hon får inte tillbaka det hon slänger för det åker bara ner igen.
Hon vill inte åka vagn heller bara blir stel som en pinne och håller emot.