Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hittade en artikel där det stog att det är 60% socker i russin. Anledning är att det blir mer koncentrerat vid torkningsprocessen. Men det är samtidigt mycket nyttigt. Fibrer, kalcium och antiinflammatoriska ämnen antioxidanter aminosyra.

• thegoddess

Ja bär är super gott och bra. Mmm

• thegoddess

Aldrig hört nåt om det eller att någon blivit dålig.. Man får ta allt med en nypa salt annars kan man inte äta nånting

• thegoddess

Idag fick en vän en bra födelsedags present. En helt sprillans liten Leo på BF dessutom.
    Jag fick oxå på bf. Känns inte som jättevanligt

• thegoddess

Ja det var ju nära inpå att han blev en 11 där. Jäkla hf !!

• thegoddess

Krånglas med mat här med. Burkarna vill hon inte ha. Och man kan ju inte begära att hon ska tycka om våran mat med en gång. Vi ger en extravälling på dagen tills vidare.

Klängigheten , trotset, gnället och det där jobbiga som hållt på några veckor tror jag börjar vända lite. Men fortfarande sjukt jobbigt. Känns som man gått in i väggen typ.

• thegoddess

Ja precis så.. Är jag i rummet ska hon till mig. Och gnäller fram maaa maaaa

• thegoddess

Vi har köpt en sån där nalle som står mage, öra osv och som pratar. Mormor köper en i samma märke med ramsor osv. Sen en stol med bord i plast från fisherprice med djud och sånt. En badlelsak som en anka som sprutar vatten. Vi önskar henne även en gunghäst med ryggstöd, stövlar, barnkammarböcker, andra böcker, rutchkana, pengar på hennes konto.

• thegoddess

Jag önskar mig inget. Vi köper bara till barnen. Man byter ju bara pengar och jag kan ju lika gärna köpa det jag vill ha själv. Så jag slipper byta eller ha massa onödigt liggande. För min del räcker det att alla träffas och har mysigt

• thegoddess

Ronja får inte sova efter 13 på dagen så sover hon bättre och somnar som en stock bara vi lägger ner henne kl 19 i sin säng. Idag verkar det som hon valt bara 1 vila med.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !