Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Blir så trött att höra att grannar bankar. Dom får väl bygga en hydda i skogen om dom inte klarar av grannar. En annan sak om man medvetet spelar hög muusik sent tex. Man kan ju inte lägga munkavle på barn precis.

Ang amning.. Är så avundsjuk på er som har kunnat amma. Försökte som en dåre i 1 mån men Ronja åt 40 min varannan timma. Och gick dessutom inte upp i vikt. Jag hade så ont i hela kroppen och Ronja blev liksom ändå inte mätt. Jag skyller på att jag har haft piercing i bröstvårtorna. Måste ha stängt massa kanaler.

• thegoddess

Spännande moma!!!

Hihi mammasmurfen. Låter som 2 coola tårtor.

• thegoddess

Moma: du är en rolig prick du! Hihi

• thegoddess

Ronja har 8 med, 4 uppe 4 nere. Hon tuggat och dregglar nu och är väldigt grinig. Kan det verkligen vara 9 e på g? Är det nån ler som känner att deras är i utv. Fas fortf. Ronja är ku snart 11 mån man tycker den borde vara över. Men sista veckan.. Herregud vilket klängande och sen har hon hoppat tillbaka och beter sig som hon är 7 mån igen

• thegoddess

Fick för mig den var 9-10mån men hon är ju inte 11 mån än visserligen. Idag är det katastrof. Inte äta inte sova inte leka. Ett stort jag vet inte vad jag vill äventyr!

• thegoddess

Haha säger efter varje fas att detta var den värsta. Jag kan tro jag inte sagt det för sista gången

• thegoddess

Vi blandar lite. Har oxå börjat med lite 1 års burkar. Dom måste ju få använda alla sina tänder

• thegoddess

Ronja får smaka på våran mat med. Idag moffade hon i sig shnitzel. Super gott och tuggade för glatta livet. Men är det stora köttbitar i viss burkmat är det inte poppis. Hon vill hellre ha plockmat. Imorgon ska vi prova pannkakor med riven morot i och grahamsmjöl. Blir nog poppis

• thegoddess

Suzzy: har inte tänkt på det med nitrat. Tack för varningen
    Ronja är likadan. Har nån fas topp nu och hänger vid mitt ben och grinar. Ska bli buren och helst krypa under skinnet. Tröttnar på allt direkt, äter dåligt och beter sig som 7 mån igen.
    Men idag fick jag iaf tillbaka dom goa pussarna

• thegoddess

Jag väger mig inte längre. Man kan ha mycket muskler och väga mer för det. Det är bara en siffra. Jag går efter kläder och eg. Ska man ju mäta sig men det orkar jag inte.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !