Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi brukar gå ut och leka i nån lekpark och så brukar ju Agnes få följa med till stallet ganska ofta, vilket hon ÄLSKAR!
    Lite frisk luft skadar ju inte om man är förkyld faktiskt!

Jag är super förkyld, har ont i huvudet och feber :( i går kväll börja grannen spela dunka dunka musik kl 21.00 så hela våran sovrums vägg vibrera, jävligt irriterande. Agnes hade somnat men vakna då så klart.. :( sen sov hon jätte illa hela natten så jag fick knappt nån sömn alls :( sambon jobbade natt och kom hem kl 8.00 i morse då hade Agnes vaknat så då var han uppe med henne i 1 timme och lekte. Sen fick hon välling och somna om till kl 12 :) skönt för mig :) fick jag lite extra sömn. Fast jag sov inte så bra då jag vakna vid 10 typ av att grannen satte igång och spela dunka dunka musik igen.. IDIOT! Ok att spela musik men man behöver ju inte ha högsta bas när man vet att ju har småbarn.. Han har själv småbarn fast de har han bara på helgerna.. Men då borde han ju ha lite överseende tycker man!

• LillSnurr82

Har alltid haft LillSnurr som alias på nätet. Det var vad min pappa kalla mig som liten. :) yngst av tre systrar. 82 för att det är mitt födelseår helt enkelt.

• LillSnurr82

Hm, jag låg mellan 47-50kg innan jag sluta röka innan jag blev gravid med dottern. Gick upp till 52kg när jag sluta röka. Sen gick jag upp 18kg till med dottern. Hann gå ner 20kg (50kg) innan jag blev gravid igen. Så ska väl inte klaga på min vikt.. men visst alla extra kilon känns ju. Jag är verkligen inte en gravid människa, hatar att vara gravid egentligen. Hatar att växa och bli "fet" och otymplig. Är förlossningen och så klart barnet jag längtar efter.. Resten kan jag hoppa över!

Efter denna grav ska jag verkligen bli fit har jag bestämt en MILF ska jag bli.. Haha!

• LillSnurr82

Håller med, slutet av graviditeten höll jag på att dö. Usch kunde och orka inte göra nåt för att man var så rund.
    Men man får stå ut:D

Jag är bara 156cm kort

• LillSnurr82

Trött men hungrig är det ert bidrag Jenni?

• LillSnurr82

Vi ska oxå köpa en sån säng till Agnes sen när liten kommer. Hennes spjälsäng går dock att ta bort ena sidan på sen att man sätter en planka där så kan hon ha den längre. Men lika bra att liten får spjälsängen så köper vi en juniorsäng till Agnes istället..

• LillSnurr82

Ja herre Gud, vilken idiot !! Anmäl !

• LillSnurr82

Jag behåller mitt gamla. Bytte bara lösen.

• LillSnurr82

Linn: fy vad jobbigt.. Bråkar inte om nåt angående er hoppas jag? Men sånt är verkligen jobbigt..

• LillSnurr82

Här är en till som ÄLSKAR skräck filmer , men gubben som är film nörd vägrar just skräck, typiskt! Brukar ha skräckmaraton med min ena syster ibland :) vågar inte se själv.. Värsta jag sett är barnhemmet.. Ryser fortfarande när jag tänker på den. Gillar skräck filmer som man mer ryser av och får kalla kårar av än skräck filmer som man hoppar till av rädsla av.. Om någon förstår hur jag menar ??
    Annars är jag också en twilight nörd ... Älskar böckerna och filmerna!! Boka 4:e filmen här om dagen på blu ray.. Så nu väntar jag på att den ska släppas så jag får hem dem. Har 1-3 på blu ray:) och alla böckerna!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !