Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Skickar magbild lite senare, måste be sambon ta ett kort. Sen var det kanske nån mer som ville adda mig och se magen :)?
Skickar magbild lite senare, måste be sambon ta ett kort. Sen var det kanske nån mer som ville adda mig och se magen :)?
Ska bara luska ut hur man mailar bilder på Facebook med appen..
Går inte att maila heller, lagt upp en bild i suzzys logg, nån mer dom ville se?
Kul och snacka via Facebook med, blir lite mer personligt där när man kan se bilder lite bättre hur ni ser ut :) Agnes däcka helt ikväll redan strax innan halv åtta och innan vällingen var uppdruken :)
Jo den har jag, men hur skickar man bilder med den?
Så nu kom jag på så nu facebook maila jag en bild till dig persikans
April barn om du addar mig på Facebook (om du har det) så kan jag maila en magbild om du vill
Jag hittar inte dig april barn, men sök på min
mail som är ecce_emma@hotmail.com så hittar du mig. Vet inte varför min Facebook inte vill hitta dig :(
Fast nu hitta den dig,adda dig jag heter Emma Johansson
Jag har kommit på hur jag ska få sovmorgon nu .. När Agnes vaknar runt 6-7 får hon leka en stund i sängen. Sen ny blöja och en flaska välling i mörkt rum så somna hon om ända fram till 9.30-10.00 guuud så skönt! 2 nätter i rad har jag sovit som en prinsessa. Dessutom sov hon hela denna natten i sin säng... Skönt för gravid tjock mamma att ha sin säng för sig själv :)