Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Förlossningen sist tog 11 timmar fast om man räknar från att det börja hemma tills Agnes var ute så tog den ca 20 timmar. Men det behöver ju inte betyda att det tar lika lång tid denna gång tyvärr säger jag eftersom jag vill att sambon ska hinna hem.. Annars är det ju skönt med en kort förlossning :)

• LillSnurr82

Usch jag är så sjukt trött och less hela tiden :( vill bara sova men borde så mycket. Det ända jag tvingar mig till är att roa Agnes och ta hand om djuren, annars orkar jag inget. Borde städa , diska , tvätta och kanske ton börja flyttpacka lite så det går enkelt sen att flytta när vi väl får en lägenhet. Men icke!! Blir så jävla less på mig själv när jag är så här... Tror lite sol , värme och grönska skulle pigga upp mig. Annars är det graviditets dep. jag fått men det hoppas jag ej :/

• LillSnurr82

Agnes intresserar sig knappt för tv och dator , skönt och bra tycker jag. Men därimot ÄLSKAR hon när vi sjunger och dansar och lyssnar på musik. Hon kommer alltid släpandes på sin "här kommer Pippi Långstrump " sång bok och vill att man ska sjunga :) så fort hon hör musik börjar hon vicka på rumpan och göra knäböj sååå sött :)

• LillSnurr82

Grönt bajs betyder inte det infektion av nåt slag eller har jag blandat ihop det med grönt snor :)?

• LillSnurr82

Visste det var nåt med grönt men då är det snor.. :) men svaret kom ju där..

• LillSnurr82

I går kväll vakna Agnes och yrade i feber och fortsatte sedan med det hela natten. Fick sova mellan oss och man brände sig typ på henne :( första gången ever som hon vart sjuk (bara för jag skröt här om dagen att hon aldrig är sjuk. Men nån gång ska väl vara den första) nu är hon dock pigg men fortfarande lite varm,äger ingen termometer så kan ej tempa (måste införskaffas) men hon springer runt i bara blöjan och leker (nästan) lika vild som alltid. Så säkert bara tänder på g, såg i går att det var lite knöligt uppe i munnen, så tror tand 7 och 8 är på väg.

• LillSnurr82

Smart stol, men dom skulle inte passa på våra stolar då vi inte har sånna knoppar längst upp på stolen utan helt släta..

• LillSnurr82

Här kommer en bild på en stolt blivande stora syster :)
  • LillSnurr82

Ja hon är mammas lilla trollunge Hjärta 

Tror Agnes åkt på nån släng att magsjuka, för när hon pruttat i dag har hon bajsat på sig flera ggr.. löst grönt rinnande bajs som rinner ut ur blöjan.. bläää...

i går kväll hade jag jätte svårt att somna,,hade värsta sammandragningarna , till slut somna jag efter 2 timmar. Kan nog vara för att när jag var i stallet i går slet jag som ett djur för att få ner en sån där mega stor halmbal från en annan... kanske inte det bästa görat som gravid..  

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !