Inlägg från: mamma smurfen |Visa alla inlägg
  • mamma smurfen

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Momalicious skrev 2012-02-19 16:07:40 följande:
    Varför kan inte polisen göra nåt? Om hon har en verkställt dom på att han ska sova där borde de väl kunna hämta sonen eller tala med pappan eller nåt.

Polisen lägger sig inte i en verkställan på et sättet, om inte soc går in och ber polisen om hjälp, men det görs endast då det anses vara sto fara för barnets väl och ve....

Blir att ringa till advokaten imorn, jag ger inte upp!!

TACK alla söta här om stöttar!! {#emotions_dlg.flower}

• mamma smurfen

Idag är Ellie för första gången "på riktigt" hos sin dagmamma...

Henric lämnade henne där kl 9 å jag ska hämta henne kl 14....

Messade dagmamman för en stund sedan, men jag kan vara lugn, det funkar tydligen jätte bra

Såååå skönt att DET funkar iaf!

Ang soppan med xcet så är min advokat upptagen idag och imorgon i rätten

Har meilat henne ang vad som hänt sedan i fredags, dvs ingen Casper hemma än, hon brukar läsa av meilen på sin mobil, så min förhoppning är att hon ringer ändå under dagen, annars får jag sitta i ovisshet fram tills på onsdag!

Så sjukt jobbigt hela det här.....

Kommer ju ALDRIG ge upp, men ibland så lever hjärnan sitt egna lilla liv å viskar att jag ska ge fan i det hela,för att få lite lugn i själen,  å låta pojken vara där, men ganska snabbt så skakar man bort det ur huvudet, så KAN man inte göra, inte JAG iaf!!

Vet ju att Casper själv så småning om kommer att fatta vad hans far gör, och att det inte är JAG som vill honom illa, men när den dagen väl kommer så kommer han vara förstörd, å DET vill jag inte!!

Nä, nu en kopp kaffe å så får jag hoppas att någon av de 2 trisslotterna jag köpt ger en stoooor vinst*ler*

• mamma smurfen
    LinnV skrev 2012-02-20 13:37:50 följande:
    Åhh, säljarna har gått med på budet på huset Inflytting o sånt får vi se, så långt har vi inte hunnit än, men oj vad glad jag är!!!

GRATTIS  {#emotions_dlg.flower}

VET precis hur otroligt glad man blir, å sedan rädd med tanke på ansvaret för lån å hus.....

Men lyckan över att äga å få GÖRA precis vad man VILL med sitt boende e sååååå kul/skönt/underbart!!!

• mamma smurfen
    LinnV skrev 2012-02-20 18:47:34 följande:
    Vi fick det för 450 000 Jag vet att det kommer bli snyggt, vi har en hel massa planer. Måste sätta oss och skriva ner allt och ordning osv. Tyvärr kommer jag få vänta med högskolan tills våren för att vi ska kunna renovera men det är det värt Det är byggt 1957 och det enda som är gjort är pannbyte och takbyte, resten är original. Haha!

Va modiga ni är, själv skulle jag inte våga köpa ett hus som ingen har gjort något med på länge...

Vi drännerade ju om här, bara det gick på 120000kr å då va roten dragen.

Verkar som ni kommer få dels drännera om, byta fönster från 2 till 3 glas, nya pannor på taket, och fixa med någon ny form av uppvärmning.

Men allt har sin tid

Mena nu inte att skrämmas, utan snarare just att ni är modiga som tar er ann ett sådant projekt!!

• mamma smurfen
    Momalicious skrev 2012-02-23 00:57:36 följande:
    Jag ligger på sjukhuset. Fick sååå ont i magen och kunde inte andas efter jag tagit smärtstillande. Fick dödsångest så sambon ringde ambulans. Jag bara gråter för jag är rädd och är trött på att ha ont. Är helt ensam :(

Men Moma då

Lider verkligen med dig, men bra att din karl tog tag i det och ringde ambulans iaf!

Hoppas att du fått något bra så smärta försvunnit nu!

Krya på dig gumman {#emotions_dlg.flower}

• mamma smurfen
    Momalicious skrev 2012-02-23 16:40:28 följande:
    HAHAHA, kan ju alltid filma ;)
    Jag förväntar mig en youtube länk senare då
  • mamma smurfen

Casper e HEMMA =)

Han ringde igår å ville komma hem, så vi hämtade honom strax innan melodifestivalenHjärta.

Idag har vi gått igenom hans garderob....fanns bara ett par jeans som han kunde ha å några Tskirtar, blir till å shoppa kläder i dagarna för honom*ler*.

Nu får jag bara hålla tummarna för att han stannar hemma några dagar, å inte drar till sin pappa imorgon efter skolan!

• mamma smurfen
    Stronza simpatica skrev 2012-03-01 14:15:10 följande:
    Nu har underbara Denise fötts. Kl 10.40, 3420gr och 50 cm lång.:)

GRATTIS{#emotions_dlg.flower}

Hoppas ni alla mår braNalle

• mamma smurfen
    LillSnurr82 skrev 2012-03-01 14:30:47 följande:
    Bild på Facebook mammasmurfen:)

Hon är sjukt söööt:) grattis igen!!
    Momalicious skrev 2012-03-01 14:29:11 följande:
    Såg på Facebook. :)

AJdå...

Jag har ingen av er på Fb juh....

Men jag heter iaf sonja gimdal...om någon vill lägga till mig*ler*

vad heter stronza på Fb då...så jag kan se bebben=)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !