Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Min lilla kille är yngst! =) Hjärta

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-10-25 18:02:40 följande:
    Japp, har har rätt kul födelsedatum också, några ettor i Flört
    Japp! Född elva på kvällen också! Ettor där med kan man få det till! =) Sur är jag över hans fyra sista siffror i personnumret....han fick 13 ist för 11. Elakt! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Vi kan ha kvar den andra nya tråden också, den är väl hemlig. Där kan man skriva/fråga om saker som är känsliga!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-10-25 18:20:04 följande:
    Men vad tufft haha Skrattande, blir roligt nu i november för de som får 11/11-11 kl 11.11 Solig
    Ja, en kompis är beräknad til 15 nov. Hon hoppas på 11 nov! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-25 18:23:40 följande:
    den är inte hämlig utan öppen så alla kommer in ..
    Jaha, ok! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-10-25 18:24:03 följande:
    Åh vad spännande, men jisses tänk att få skriva in det personnumret sen när de bli vuxna Skrattande
    Ja, det är nog kul. =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-10-26 19:01:36 följande:
    Åh nu har vi fått förskole plats/dagis på vårat första val. Vi var helt inställda på 3e valet då dom sagt att det bara fanns plats där. Så vi fick plats ändå så nu blir det att skriva schema och skicka in och tacka ja.
    Hur fick ni reda på det? Gick in häromdan på sidan o det står kö på alla....... får man reda på det där el hör dom av sig? =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Vi har ansökt om dagmamma från 1mars. Får se om det blir då...annars får vi väl vänta till augusti, men tycker han är för gammal då o i jan är han för liten! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Jag tvättar alltid med torra tvättlappar som jag blöter. Smörjer med bepanthen. Tar inotyol el idomin vid röd rumpa. Sällan han är röd. Det är skönt. Våta tvättservetter har jag bara i skötväskan o använder när jag inte är hemma! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Va trött jag blir! Skrev ett långt inlägg igår kväll, tröck på posta inläg o fick upp en fel på sidan ruta. Så inget kom med! Blä. Får väl sammanfatta det jag skrev nu då..... Får se om jag minns allt så här tidigt på morgonen.

Igårkväll läste jag runt 10sidor o tänkte skriva det jag tänkte på medan jag läste. =)
    Vi har Loke fortfarande på skötbordet, men det är en pärs. Han ligger inte stilla för fem sekunder. Får också avleda med leksaker. Men han massakerar snoppen ändå! =)

Loke badar ca 2ggr/v. En gång i badhuset o en gång hemma. Tvättar av honom med schampo o tvål 1g/v. Vet inte om han är smutsig, men känns bra. Han känns ren! =)  Han smörjs in med Miniderm morgon o kväll. Rumpan smörjs in med bephanten nästan varje gång.

Jag mådde illa med Loke nästan från början fram tills RUL. Då började jag må bättre o kunna njuta av graviditeten. Mådde illa sen igen runt 8e månaden.

Hoppas du kommer in på ssk utb nu. Hoppas jag med, men det tror jag inte att jag gör. Har jag inte gjort det hittills så gör jag inte det nu heller! :(

Ställa om klockan? Märks inte här. Loke har inte sovit ngt inatt o vaknade 6 på morgonen. Eller var det 5 el 7? =)

Loke 11/1-11
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !