Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Min lilla kille är yngst! =)
Min lilla kille är yngst! =)
Vi kan ha kvar den andra nya tråden också, den är väl hemlig. Där kan man skriva/fråga om saker som är känsliga!
Vi har ansökt om dagmamma från 1mars. Får se om det blir då...annars får vi väl vänta till augusti, men tycker han är för gammal då o i jan är han för liten! =)
Jag tvättar alltid med torra tvättlappar som jag blöter. Smörjer med bepanthen. Tar inotyol el idomin vid röd rumpa. Sällan han är röd. Det är skönt. Våta tvättservetter har jag bara i skötväskan o använder när jag inte är hemma! =)
Va trött jag blir! Skrev ett långt inlägg igår kväll, tröck på posta inläg o fick upp en fel på sidan ruta. Så inget kom med! Blä. Får väl sammanfatta det jag skrev nu då..... Får se om jag minns allt så här tidigt på morgonen.
Igårkväll läste jag runt 10sidor o tänkte skriva det jag tänkte på medan jag läste. =)
Vi har Loke fortfarande på skötbordet, men det är en pärs. Han ligger inte stilla för fem sekunder. Får också avleda med leksaker. Men han massakerar snoppen ändå! =)
Loke badar ca 2ggr/v. En gång i badhuset o en gång hemma. Tvättar av honom med schampo o tvål 1g/v. Vet inte om han är smutsig, men känns bra. Han känns ren! =) Han smörjs in med Miniderm morgon o kväll. Rumpan smörjs in med bephanten nästan varje gång.
Jag mådde illa med Loke nästan från början fram tills RUL. Då började jag må bättre o kunna njuta av graviditeten. Mådde illa sen igen runt 8e månaden.
Hoppas du kommer in på ssk utb nu. Hoppas jag med, men det tror jag inte att jag gör. Har jag inte gjort det hittills så gör jag inte det nu heller! :(
Ställa om klockan? Märks inte här. Loke har inte sovit ngt inatt o vaknade 6 på morgonen. Eller var det 5 el 7? =)