Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Snälla ring mig, eller skicka ett sms. På facebook messenger kanske, eller snapshat då? För där kan man väl radera. Eller bara ring...
Snälla ring mig, eller skicka ett sms. På facebook messenger kanske, eller snapshat då? För där kan man väl radera. Eller bara ring...
Trodde just att jag hade börjat komma över dig. Men så dyker du plötsligt upp igen på olika sätt, och jag inser att jag fortfarande saknar dig så att det gör ont, så ont. Önskar så att jag fick kontakta dig på något sätt. Men det går ju inte. Saknar dig. Hoppas att du mår bra.
Vet inte om jag ska ta det där som jag just noterat som ett tecken på att du vill ha kontakt. Men jag vågar inte pga risken att det kanke bara är en märklig slump och ingenting du själv velat. Kan du ge mig ett tydligare tecken? Ring med hemligt nummer på en söndag? Och lägg på, om du inte vågar prata. Du kan alltid skriva eller ringa till mig utan att vara anonym med, jag säger inget. Jag lovar, lita på mig.
Skulle du vilja hitta på något någon dag? Ta en lång promenad eller så? Får jag skriva till dig?
Saknar dig.
Jag är besviken på kärleken och jag slutar skriva här. Jag accepterar att du inte vill träffa mig.
Allt gott!
Det ljusnar ute och mörkret har dragit förbi. Fåglarna sjunger så vackert utanför det halvöppna fönstret. Vem är det dom sjunger så vackert för?Vem vill dom ge hopp? Tröst och glädje? Dig? Mig? Oss alla?
Det hjälper mig iinte. Längre. Allt det vackra försvinner.
Vet du. Den här världen gör mig ledsen. Förutom krig och andra eländen överallt är många människor kalla och oärliga. Jag kan inte lysa i den här världen längre. Men jag har alltid gjort så gott som jag har kunnat. Alltid försökt att vara hjälpsam och ödmjuk. Men orkar inte så mycket längre. All kraft, allt mod och driv har liksom försvann i mig. Allt det jag trodde på verkar inte finnas. Allt är lögner, yta. Eller drömmar, fantasier och illusioner.
När morgonen så är här vill jag inte längre vara här. Har gråtit floder såsom jag aldrig gjort förut. Saknar dig men vet knappt vem du är. Eller ens vem jag själv är, eller vem jag blivit.
Saknar dig varje dag. Gråter. Men jag förstår att jag aldrig betydde någonting för dig. Jag är så korkad.
Märker att du har någonting du vill säga. Vad velar du för, säg det bara! Jag försökte få kontakt med dig flera gånger förut. Har slutat försöka, bollen är helt på dig nu om du vill mig något. Fattar ju att det är någonting. Jag är inte dum...
Mitt sista inlägg.
Har du kvar mitt nummer? Skulle du kunna ringa mig då? Om du inte vågar, ring med hemligt nummer och lägg bara på om jag svarar. Men ring då en helg eller vardagskväll, helst efter 20. Så att jag vet att det är du. Kanske, vågar jag ta kontakt med dig sedan om du gör det. Saknar dig. Vet du det? Och snälla, förlåt för allting just nu.
Skulle du känna, reagera, på samma sätt som de sista gångerna vi sågs? De senaste gångerna vi hade kontakt. Om vi någon gång skulle träffas igen? Jag saknar dig. Saknar du mig? Eller har du släppt? Vill kontakta dig, velat hela tiden, men får inte. Du får inte heller, och har aldrig fått. Dumma, dumma regler.
Om du bara visste hur mycket jag hade velat få tala med dig. Finns det något sätt att få göra det? Hur skulle det gå till? Vill du ens träffa mig, prata med mig? En ganska lång tid har gått nu. Mycket har nog hunnit hända, både i ditt liv, och i mitt. Kanske, har du glömt bort mig nu.
Hade du varit man så hade jag känt igen lite i det lilla du skrivit.
jag vet hur det är och känns att inte kunna glömma en person även om tiden går och nu är det för sent att kunna ens berätta något.
Varför blev det så här? Kan du inte gå med på att prata? Vill du, är det andra som hindrar, eller vill du inte?
Skulle jag bara kunna få ett svar?
Saknaden gör så ont. Önskar just nu att jag aldrig lärt känna dig.
Jag tycker så väldigt mycket om den person jag föreställer mig att du är.
Kanske föreställde jag mig helt fel. All den hela tiden.
Förlåt.
Förlåt, till oss båda.