• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag hoppas ni får skabb, psoriasis, håravfall och finnar era jävlar och enorm fetma och ett väldigt tråkigt liv och låter oss leva ifred.

• Anonym
    magus skrev 2012-04-11 17:56:00 följande:
    Men.. Är du säker på att det gick till så?.. Av egen erfarenhet : Ibland har jag själv inte ens sett eller hört när folk har hejat för att jag haft bråttom någonstans eller varit upptagen med egna tankar? De har i efterhand frågat på vilken planet jag befann mig på ^^ Varför inte skriva ett sms till denna person och fråga varför han/hon gjorde så för? Dumt att hasta ett sånt beslut om det nu finns känslor.. Du kanske blir glatt överraskad..?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-02 20:37:56 följande:
    Jag är så kär i dig. Jag har varit kär i dig i ett år och blir alldeles knäsvag varje gång jag ser dig. Du är den finaste personen jag någonsin mött och det går inte en vaken timme när jag inte tänker på dig.
    Jag är kär i dig också"!
  • Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-03-31 20:27:34 följande:
    Jag älskar dig! Vill du dela ditt liv med mig? Hjärta
    Absolute så vill jag det! Men då måste du skärpa dig först!!
  • Anonym

Vad håller du på med?! Varför sa du inget tidigare?! Jag vill ju bo med dig också!!!

Det är dig jag älskar och jag skiter i att du är äldre än mig älskling!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-11 23:12:43 följande:
    We gonna make it honey! I love you!!!

I hope so! Ser fram emot den dagen..
  • Anonym

Jag önskar du tog lagen på allvar och låter våra barn komma hem nu genast innan du får sparken, för du kan inte hålla på såhär.

• Anonym

Till biomamman

Jag fick idag reda på att han inte ville ha nån av barnen du satt till världen, du lurade till dig två barn!! Inte så konstigt att han lämnade dig. Två små barn har du satt till världen, den första tog du väl hand om och den andra som nu är 2 år har du helt försummat... stackars barn du bryr dig inte ens om honom eller nån av barnen längre. Det enda du tänker på är dig själv. Helt plötsligt vill du leva eget liv och orkar inte med barnen men VARFÖR skaffa du dom.
    Han ville inte ha barn med dig, han var inte redo då. Vi har ett gemensamt barn idag och det barnet ville han ha, han säger till mig att det känns som hans första barn för nu fick han vara med på allt och nu var han äntligen redo.

Tycker fan att det är sorgligt att du skaffat dom två stackars barnen och inte ens kan ta hand om dom. Det komiska är att du nu vill ha fler barn med din nya men han har ju sagt nej och ska sterilisera sig, fråga dig själv varför han inte vill ha barn med dig? Det är för att han ser hur skitig du är och hur dåligt du tar hand om dina barn!

Du borde inte ens få behålla barnen, vi tar dom gärna! 

Du är så äcklig uschhhhhhhh 

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-13 11:11:08 följande:
    Och vad menar du med det?
    Att du vet vad du vill med oss två!
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-13 11:12:51 följande:
    Hur ska jag klara över en vecka utan dig? Gråter Orkar inte mer.
    Hur menar du älskling? Jag tänker på dig hela tiden!!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!