Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
snipp snapp snut , nu va drömmen slut.
Trist. Men du gav mig ett pirr för en stund iaf ;)
Din dumma skenhelliga kossa, tror du inte jag ser hur du tittar på min mand,du sittar där och slickar dig om läpparna, stirra på honom i "smyg" liggar och visar din rynkiga röv på stranden främ för min mand och våra barn, fy fan hvor ubekväm jag känner mig , du är gift, medlem i pingstkyrkan, stans "kendis" så j. hellig, blaaa , forsöker bli "kompis" med mig, du är äcklig , blaaa jag kan inte utstå dig.... går till kyrkan och ber om forlåtelse for dina synder varje sön. DET er kristendom det.... fy fann Vet inte hur långt du gick med min man, när jag var höggravid, men jag VET at du forsökte.. hatar dig
jag förstår , nej du har inte trampat på mig ....det e väl då någon annan som trampat dig på tårna i såfall genom sanning såfall.lägg ner nu
Jag hoppas så innerligt att du hör av dig snart! Jag vet att jag sa att vi inte borde ha någon kontakt, men egentligen är ju det det enda jag vill. Men jag vill att du hör av dig först ibland, att du engagerar dig och verkligen visar att du bryr dig.
Vi vet inte vad som händer imorgon, snälla, låt inte bara dagarna passera. Hör av dig!
Älskar du verkligen mig eller stannar du kvar endast för att vi har barn ihop? Vill du verkligen gifta dig med mig en vacker dag eller säger du bara för att få mig vara kvar i tro att vi verkligen ska göra det fastän inte. Friar du inte för att du är fortfarande osäker om oss två?