-
ingen som lägger sig i sig vad du och din man gör ialla fall.det e er buisness...Anonym skrev 2012-04-24 10:23:35 följande:säger nej till vad???????
-
Till min mamma
Nu orkar jag inte med dig mer... du har aldrig satt mig i första rummet, allt du gjort har du gjort för din egen skull. Du har aldrig sagt förlåt till mig för något. När du lämnade pappa för en man du bedragit honom med lääänge så frågade du aldrig hur jag mådde. Brydde du dig? Du har aldrig visat det i alla fall.
Gång på gång har du kört över mig, trampat på mina känslor du har aldrig under hela mitt liv visat mig respekt! Jag har bara hängt med på allt och när jag sagt ifrån så har du blivit som galen och tyckt ner mig, jag har alltid varit liten och chanslös mot dig .
Du ska bara veta att jag medvetet skiter i att svara i telefonen när du ringer, jag min sambo och våran lilla kille gömmer oss om du knakar på dörren, presenterna du ger ditt barnbarn kastar jag.Jag ser dig som skitig och tvill inte vara nära dig, du vill alltid kramas men om jag visar att jag inte vill eller säger nej så tvingar du mig mer eller mindre, det hatar jag, jag gillar dig inte mer efter att du gjort det. Jag vill inte träffa dig jag vill inte att du tar i min son. Detta är resultatet av all skit du gjort för att du alltid satt dig själv först. Du är otäck, önskar vi bodde 1000 mil från varandra så jag slipper ha dig springade här. Dra åt helvete med dina jälva värderingar, kom inte hit!!!
Otäck är vad du är!!!
-
ha ha ha , nej det e ju en på miljonen att någon skulle veta vem ni e då i alla fallpå ett forum...Anonym (TRÖTT PÅ DIG) skrev 2012-04-24 10:27:11 följande:Så bra då utvecklar jag inte den buisnessen Ha ha ha..
-
Tänker på dig fruktansvärt mycket till och från. Önskar att saker och ting vore annorlunda...
-
jag erkänner. jag älskar 2 personer samtidigt.. kärleken till båda är unika och på olika sätt men ändå är de djupgrodda och kommer nog aldrig att komma över ngn av dem. de har etsat sig fast i mitt hjärta. kommer alltid att undra hur det kunde ha blivit oavsett vem jag väljer. det värsta är, jag har hemlig kontakt med den ena.. kan inte låta den människan försvinna ur mitt liv. jag är hemsk......
-
Du som hela tiden säger att du är så duktig och perfekt. Du ska bara veta att jag sitter här och skrattar åt ditt misslyckande på ditt nya jobb!
-
tänker på dig ofta och det blir jag varm av ,och glad för .....jag funderar mycket nu på att överge mina tankar......
-
Anonym (.) skrev 2012-04-24 11:24:01 följande:Var detta på nyårsnatten.. ?
Tyvärr inte.. I början av månaden.. -
skulle du våga presentera dig utan anonymitet?????????Anonym skrev 2012-04-24 10:25:07 följande:ingen som lägger sig i sig vad du och din man gör ialla fall.det e er buisness...
-
hade det inte varit för alla psykotiska ex ,och psykopater runt om kring och allt vad det nu heter ,så hade det gått och skapa något riktigt bra och glädjande........men vad drömde jag sedan....slut