• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 22:38:52 följande:

Helt klart bäst i verkligheten men helt omöjligt att h*n bara skulle dyka upp hihi, hoppas det ordnar sig för dig

men ta du första steget då så ordnar det sig juFlört här???? jag har ingen möjlighet att få tag i personen ...komisktGlad
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 19:00:25 följande:

Varför ljuger du för oss?! Sa att du väntade på ditt jävla schema och sen ska du träffa Xx?! Dra åt helvete!!!

Förlåt
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 22:49:55 följande:

Är inte säker på om jag skulle hitta personen, vet att h*n flyttade för några år sen och kanske ska Man låta bli, kan ju hända att personen har ett förhållande,

säg aldrig aldrig, personen kanske blir hur glad som helst .ge det en chans annars ångrar man bara sig. sägs det.Glad..hoppas det ordnar sig
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 23:02:41 följande:

Ja vem vet nyfiken fråga varför kan du inte få kontakt finns ju så Många sätt egentligen? Jag kan iallafall försöka men på dig lät det helt omöjligt,?

pessimistisk hör jag.....,vill helst att personen  själv ska känna efter o ta intiativet på egen vilja.dessutom  har jag ingen info. Gladsamt en annan situaton Glad hipp hipp hurra.
  • Anonym

nej jag tar det för vad det är liksom ,inget konstigt egentligen....frågar du inte får du aldrig veta ju.Glad

• Anonym

Efter åtta år så har jag fortfarande inte slutat tänka på dig, vissa perioder värre än andra. Om jag bara kunde få träffa dig så att jag kunde få ett avslut. Varför ses vi inte? Du säger ju att du är i samma sits.

• Anonym

Lustigt hur det kan bli ändå. Här sitter vi och tänker på varandra och har så gjort sedan många år tillbaka. Men ändå är det inte vi, för vi har våra respektive familjer.
    Tänk om någo av oss hade tagit det första steget förut, då hade allt sett annorlunda ut. Kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha sett ut.

Hoppas att vi springer på varandra snart, för är det meningen att vi ska ses, ja då kommer vi också att göra det!   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 21:59:08 följande:
    Lustigt hur det kan bli ändå. Här sitter vi och tänker på varandra och har så gjort sedan många år tillbaka. Men ändå är det inte vi, för vi har våra respektive familjer.
    Tänk om någo av oss hade tagit det första steget förut, då hade allt sett annorlunda ut. Kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha sett ut.

Hoppas att vi springer på varandra snart, för är det meningen att vi ska ses, ja då kommer vi också att göra det!   

eller hurGlad
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 22:05:18 följande:

eller hurGlad

Önskar att det är just du som sitter där bakom skärmen!
  • Anonym
    Anonym (tror) skrev 2012-04-23 22:16:41 följande:
    Jag var kär i dig också. Jag vet inte varför jag aldrig vågade säga det. Så nej, du hade inte inbillat dig allt. Det kunde blivit vi två.

MJ?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!