• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till dig som jag försökter kontakta på mötesplatsen!!

Ta kontakt med mig nu! För du pratar med mig jävla pojkvän som utger sig att vara singel! Men du verkar ju vara lika korkad! Dra åt skogen!   

• Anonym

Till mitt ex....

Kunde du inte gått tidigare? Pjuh...Trodde aldrig morgonen kom. Å sexet var fan inget att ha, du fick knappt upp den och lämnade mig otillfredsställd. Din kuk var också mindre än jag mindes. Sen fick jag lyssna på dina snarkningar hela natten och blev flera gånger väckt av hundens skällande. 
    Näe, vet du vad, vi skiter i det här för jag vill inte ha dig längre. Jag har drömt om en återförening med dig i tre år men oj oj....jag har gått vidare utan att ens ana det. Men nu vet jag. Tack för det. Jag känner INGENTING för dig längre. 

Med vänlig hälsning
    Din otillfredsställda ex som inte längre drömmer om dig 

• Anonym

Jag vet att du mördade min pojkvän, jag kan bara inte bevisa det. Tankarna på det du gjorde ger mig mardrömmar varenda jävla natt. Jag hoppas ditt liv blir ett rent helvete!

• Anonym

Svärmor: Jag måste erkänna att jag tycker att det är positivt att du börjar att bli dement. För då är det slut med ditt eviga intrigerande.

• Anonym

Jag HATAR att jag ringer å ringer, skickar sms, försöker kontakta dig på facebook. Men du svarar ALDRIG, du kan inte ens ringa upp. Dom få gångerna du ringer upp är när du vill något eller börjar få lite dåligt samvete!

Jag har tröttnat - nu slutar jag kontakta dig så kan vi se hur länge vår vänskap varar. 

• Anonym

en kille jag dejtar:

Jag saknar dig när du inte är här, jag har fjärilar i magen när jag ser dig. Jag kan inte sluta le eller sluta tänka på dig. Men jag hatar dig för att du inte vill ha något mer än det vi har. Samtidigt som jag vill be dig dra åt helvete så vill jag ändån ha dig kvar!  

• Anonym

Jag vill så gärna vara med dig, men det kommer aldrig att bli vi. Det finns kemi om oss så det bara osar om det, Jag har inte träffat dig på över ett halvår nu, men det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig, drömmer om dig. Vi bor i samma stad men du kunde lika gärna bott på månen.
    Gråter

• Anonym

Snälla du! Du äger inte mig, jag försöker så gott jag kan och när du säger saker som att du förstår och att jag ska ta det lungt, du vill att jag ska veta att du finns där men sen när du skriver till mig igen kommer det alltid en syrlig kommentar i slutet som gör att alla dina fina ord inte håller! Jag pallar inte!

Jag har andra vänner också och det får du acceptera.. De kommer före eftersom de står mig närmre! Passar det inte kan vi sluta umgås! Du tar för mycket energi i förhållande vad du ger!

• Anonym

Hej, Har tänkt på dig hela helgen, saknat dig. När jag såg in i dina ögon och sa hej då till dig i fredags, så var allt jag ville göra att kyssa dig. Jag längtar efter ditt glada leende. Jag längtar efter att få prata med dig på fika rasten och ser fram emot att äta lunch med dig. Jag vill att det bara ska vara du och jag på lunchpromenaderna, jag vill inte dela dig med våra kollegor. Nästa gång vi tar sällskap från jobbet vill jag få kyssa dig!

• Anonym

Till min tonårskärlek som var min första pojkvän:

Tack.
    Efter dig, när jag var 18 när vi gjorde slut, träffade jag en riktigt dålig kille.
    Han misshandlade mig psykiskt och förnedrade mig sexuellt. Fick mig verkligen att manipuleras och vilja försvinna. Förhållandet varade alldeles för länge, nästan 3 år. Och en dag hittade jag en gammal dagbok.
    Den var skriven under den tid med dig.
    Där stod sida upp och sida ner om hur underbar du var. Om hur din mor uppfostrat dig, och som alltid togs sig tid mig och till och med ringde min rektor och klagade på en lärare som bemött mig illa, när min egen mamma inte orkade lyssna.
    Dagboken påminde om hur mycket kärlek jag faktisk var värd och att jag förtjänade respekt, respekt som du alltid gav.
    Vi tog varandras oskulder och du var alltid så fin och underbar mot mig.

Tack vare dig så har en ståndpunkt satts i mitt liv gällande relationer med män. Jag är 30 år idag och så tacksam att jag fick ha dig som min första pojkvän, det 1½ år det varade!

När min nu egna lilla son blir äldre hoppas jag att jag lyckats lika bra som din mor och han blir en lika fin framtida pojkvän till någon lycklig tjej.

PS, jag lever idag med en underbar man som gärna hade velat träffa dig och bara säga hej.
    Du och jag har inte setts på över tio år och jag har hört på omvägar att du själ är olycklig i ett förhållande med en manipulativ och destruktiv tjej. Vad synd. Hoppas du finner styrka och någonstans inom dig finner att du är precis som jag; värd det bästa, och det var du som lärde mig det.

Återigen, Tack.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!