• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till mitt ex:

"Är så hemskt skönt att slippa leva med dig mer, fast ett rent helsike ibland att jag inte slipper dig mer. Allt som går att missförstå och förstora upp, förstorar du upp, och trots att jag slipper dig på daglig basis, så påverkas jag av din bergochdalbana än. (skit att ha barn ihop!) Är så lättad över att du har en ny tjej, och tacksam att hon får tampas med dig istället.. fast än så länge har ni väl "smekmånad"; fast jag vet att problemen kommer.. Det enda jag kan sakna ibland är sexet, för det var ju ruskigt bra. Men nog f-n måste det finnas killar som är både BRA och SNÄLLA OCH bra i sängen! En SÅN ska jag ha!

Undrar bara när sjutton du ska sluta mucka så förbannat hela tiden, och bara LÄGGA ner. Du förnekar det ju, men du försöker med alla medel att trycka ner och trycka till mig när du kan.. fast det biter ju inte längre.. men det är ändå tröttsamt! Så LÄGG AV!"

• Anonym

Nu är du fri att göra det som du hela tiden pratade om. Varsågod! Hoppas du äntligen blir nöjd.

• Anonym

Bara ett litet tips! Nej, platonisk kärlek räcker inte för mig och om du bara är det minsta intresserad av mig, så är NU ett bra tillfälle att börja ta egna initiativ. Det är din tur nu! Satsa eller låt mig vara men bestäm dig! Det här börjar bli tråkigt.

• Anonym

Jag är skitsur på dig för att du låter din familj köra med dig och även med mig,
    och när JAG för en gångs skull säger ifrån (det borde du har gjort för länge sen) så försöker du slät över det
    och tar deras parti. Nej jag hade inte en dålig dag när jag sa til din bortskämda respektlösa lillasyrra, som stod och skrek på dig och avbröt oss i en film. Det vet du och jag är jättearg på dig för att du varken står upp för dig själv eller mig. och hittar på ursäkter när du igentligen borde backa upp mig. Jag vill faktiskt inte träffa din familj om de inte respekterar mig. Och kom inte ch gnäll sen när de kör med dig och får dig att må dåligt. det är ditt eget fel. GO get some balls girl! till min kompis.

till min mamma:
    du är världens sämsta morsa och jag hatar det. Jag önskar att jag kunde prata med dig utan att hela tiden bli anklagad och massa annat skit som skaver hål i mig som jag inte orkar ta upp längre. Jag är trött och förvirrad och full av skuldkänslor som du manipulerat på mig som jag inte borde känna. Du borde ångra det du gör. Försöka ändra på det, men du fattar inte. Står ch skrattar och ljuger och låtsas. Jag orkar inte leva, förstår du det? 

till mitt ex:
    synd att du inte är här för jag önskar att jag kunde klå upp dig för att du utnyttjat mig, skämt ut mig inför alla och ljugit din lilla egoistiska råtta. Du kommer för evigt vara din mammas lilla bortskämda ansvarslösa bebis och jag mår illa bara jag tänker på att jag var tillsammans med dig. Hur kunde jag va så jäkla korkad. Hatar mig själv för det och det har ändå gått ett år snart . FY OCH TVI

• Anonym

Till dig:

Vill du gifta dig med mig? Kanske frågan kommer som en chock, kanske inte? Du vet vart mina känslor är, du är fotograf - du ser rakt igenom mig. Självklart vet du vad jag tycker och vill. 
     Du är allt jag vill ha. Min kropp skriker efter dig.

Jag vill ha dig i mitt liv!

• Anonym
    Anonym (k) skrev 2012-01-11 18:22:03 följande:
    jag älskar dig mest men jag älskar henne mer.
    ???  Den där meningen är helt ologisk och du säger mot dig själv. Antingen så älskar du någon mest, eller så älskar du två lika mkt eller på olika vis. Men du kan ju inte älska en mest, och den andre mer.
  • Anonym
    mpermper skrev 2012-01-12 18:21:53 följande:
    Det handlar nog inte om ett ifrågasättande av dina känslor utan om att du har komparerat fel. Mycket - mer - mest.
    Mest är det starkaste uttrycket. Iofs spelar det ingen roll i det här sammanhanget - du vet ändå hur du känner och det är väl det viktigaste.
    precis, var inte ett ifrågasättande, utan en vänlig fråga. För du vet vad du känner, men det finns viss logik i språk. och eftersom det du skrev inte gick ihop så undrade jag hur du menade. Men som ovan nämnda säger, du vet ju bäst vad du själv känner och behöver inte svara om du inte vill. Lycka till.
  • Anonym
    Pernillaa skrev 2012-01-13 17:46:06 följande:
    Kan det inte vara så att personen älskar ena "mest" mellan de två men att han älskar en annan mer?
    Förstår du hur jag menar då? :)
    att man typ älskar en person mer än den älskar en, men älskar en annan person mer?
  • Anonym

Varför hör du aldrig av dig hjärtat?!

• Anonym

Till mitt ex

Jag tänkte okså göra slut den kvällen men ville inte ge upp. Men det bästa vi gjorde var att göra slut ska du veta!!! Idag är jag såååååå kär i min kille och vi har det så otroligt bra ihop. Det jag och han gjorde på en måndad gjorde inte vi ens på det halvåret vi var ihop. En till sak vi skulle nu ha haft en 1 åring men jag fick missfall för snart 2 år sen! Du kanske kommer ihåg när jag inte fick min mens och du trodde att jag var gravid men jag sa nej. Jag var faktikst gravid! Men du är fortfarande inte förlåten pga det du gjorde.....

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!