• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

jag säger upp mig!

• Anonym

Du får gärna sluta tänka på mig. Denna vecka eller nästa vecka, vad spelar det för roll? Det kommer ju ändå aldrig  hända något utom ytterligare en massa funderingar och analyser som inte leder någonstans. Gud vad jag är trött på det. Om jag inte ens är värd att vara vän med dig, så får du gärna dra åt helvete eller ännu bättre, stanna där du hör hemma! Och snälla du, skicka aldrig igen en hälsning från din familj. Det är riktigt dålig stil!

• Anonym
    Till J

Vad vill du mig? I två års tid har du bara spanat in mig vart vi än ses. Jag vet att du bor sambo med stans snyggaste tjej och du vet att jag har en sambo och en nyfödd bebis så vad är det du vill? Jag blir nyfiken på varför du jämt kollar in mig...

Det var fan i mig inte en sammanträffande att du va på samma natt klubb som mig förra helgen, du visste att jag var där! Visst,du är jätte snygg och hade vi båda varit singlar så ja då kanske men ändå inte... 

Vad vill du? Önska jag fick veta det
  • Anonym

Jag saknar och längtar efter dig så mycket, hoppas att vi snart kan träffas, vill se dina vackra ögon.

• Anonym

Till min älskling som är i en annan världsdel!

Jag älskar dig och saknar dig så jävla mycket! pussokram

• Anonym

Till mitt tjejgäng!

Ni kan ju för tusan dra åt skogen för det är bara JAG som fixar allt! =(

• Anonym

Varför vill du inte ha mig på samma sätt som jag vill ha dig?! Du snackar en himla massa men mellan raderna lyser bara att du är rädd. Var inte det. Fortsätt träffa mig och sluta tramsa om att du bara vill ha sex. Hör av dig till mig och säg att du bara vill vara med mig!

• Anonym

Kära förkylning.
    Jag börjar bli rejält trött på dig nu. Jag har nästan hela livet varit en förkylningmagnet. Under de senaste femton åren har jag varit mer förkyld än frisk (ja jag har gjort allergitester men de visar ingenting jag vet att jag är lite pollenöverkänslig men det är inte pollen i luften året runt). Jag hade ett år som jag var hyfsat frisk ifrån förkylningar men det var ETT år. Sedan min dotter föddes i augusti har hennes och mina förkylningar avlöst varandra. Kan du inte ge oss några månader som vi får vara friska? Snälla!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!